Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Zet mij maar op de lijst! :grin::joy:

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Bij de wens voor zo’n frankenwatch mag je je naam wel veranderen in Mary Shelley

Geen idee wie desbetreffende dame is, nog hoe ik mijn username zou moeten aanpassen :joy::joy:

1 like

Ik denk niet dat dit een deal is, maar dit is toch wel super :heart_eyes:

8 likes

Graill :smiling_face_with_three_hearts:

Zeg dat wel :+1:

Dit is voor het eerst dat ik er een te koop zie, en dan in zo’n mooie staat.

Maar goed hier heb je ook bijna een huis voor :sweat_smile:

1 like

In de grootste delen van Amerika heb je daar zelfs een mooi huis voor :upside_down_face: Ben benieuwd wie de markt is voor zulke horloges.

3 likes

Als geld als water uit de leidingen stroomt. :joy: En je smaak hebt :smiley:

2 likes

In Nederland ook nog wel, hoor. Ouwe Randstadter.

2 likes

Voor 225 euro wordt de speling heel erg dun denk ik. Zeker voor een vrijstaand huisje.

1 like

Ik zeg, netjes terugbrengen…

3 likes

If bought for the price of a Groningen earthquake villa, please return?

2 likes

Ik weet niet of het echt een deal is, maar denk dat de prijs niet al te hoog is. heeft mooie patina

Als jij dit mooie patina en een deal vindt, dan denk ik dat vintage verkopers de vlag uitsteken als jij langs komt :wink:

:joy::joy: ieder zijn smaak zeker

Vind dit nog nét kunnen: patina op plaat is fors, maar wel egaal. Lume verder mooi vergeeld en redelijk intact. Kast is eh… net niet NOS zeg maar.

Coole Mondia Moonstone op marktplaats

5 likes

Inderdaad een Funky 70’s watch :+1:. Hoewel de dial interessant is, wordt dit mijns inziens tenietgedaan door de kast.

En bovendien …… ben ik aan het afbouwen weet je nog :sweat_smile:. Nieuwe merken toevoegen aan de collectie is vragen om problemen :joy:.

Wel leuk dat je aan me dacht en altijd leuke om interessante horloges te zien.

PS. Zou dit het antwoord zijn geweest op de succesvolle Rockwatch van Tissot :thinking:?

1 like

Oja :sweat_smile:
Moet nog aan dat gegeven wennen denk ik :innocent:

1 like

Zo eentje heb ik ter reparatie bij een vriend van mij liggen voor een servicebeurt. Leuke horloges maar ik ben niet zo van de kunststof kasten. Vind de prijs die hij vraagt overigens niet verkeerd.

2 likes