Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

12 likes

Zit me nou niet lekker te maken… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:
Prachtig duo :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Jij bent niet zo van de duikers, weet je nog :yum:

1 like

Mooi duo :+1:

Dat klopt, al zijn er wel een paar uitzonderingen :innocent::grin:

1 like

Als er Tissot op de plaat staat krijgt Wilko alsnog weke knieën. :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Haha, grote kans inderdaad :blush::blush::rofl:
Al zijn ook daar genoeg uitzonderingen op :innocent:

2 likes

Koop dan :stuck_out_tongue_winking_eye: Of vind je deze qua staat niet mooi genoeg?

Nee net niet eigenlijk en verder vind ik hem erg duur (zeker gezien de staat)

Leuk Tissot Seastar 2030 quartz project, voor de quartz sleutelaar

2 likes

Mag blijkbaar niet, excuses HFen vlaggers! :slight_smile:

Zou niet weten waarom niet eigenlijk?

Misschien zelf ff een advertentie maken in het blauwe deel.

Ik was me ook van geen kwaad bewust.

Weet niet of ‘deal’ het juiste woord is, maar het is wel een heel gaaf horloge! En heb hem nog niet zo vaak gezien met zo’n mooie zwarte plaat dus wie weet is iemand hiernaar op zoek (zonder het zelf te weten :wink: )

3 likes

Tis dat ik hem al heb, is een mooi horloge!

4 likes

Gaaf hoor! Ja hij staat momenteel niet bovenaan mijn lijstje, maar het is denk ik voor elke vintage verzamelaar wel een draagbare aanwinst

1 like

Ds"n zijn inderdaad leuk spul! Zijn ook nog best vindbaar voor een schappelijke prijs, maar zijn vaak wel flink gebruikt.

Ja daarom leek dit me een heel mooie vanwege de staat/service. Prijs is er ook wel naar, maar je hebt er zeker geen miskoop aan zo

Ik zal wel wat missen qua prijsontwikkelingen, maar deze DS-2’s kon je tot vorig jaar gewoon kopen voor eur 250 met originele stalen bracelet en als je goed zocht in betere staat.( deze kast heeft t toch al aardig zwaar gehad)

:astonished:
Hij is inderdaad wel wat duurder dan dat ik tot nu toe gezien heb, maar had zo’n verschil ook weer niet verwacht

1 like