Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Kopen bij een handelaar met uurwerk onderhoud (mits ook daadwerkelijk goed uitgevoerd!) zal altijd meer kosten dan die 250 eur, maar ik zou persoonlijk toch wat verschillende fora afstruinen voor een mooier exemplaar met stalen bracelet.

1 like

Niet iedereen loopt daar warm voor, ik zet ze net zo lief op een stukje leer :wink:

Snap ik, maar verkoop die bracelet dan maar; originele NSA/Certina bracelets zijn op zich al 50-75 eur waard :wink:

Dan hoef je dus niet op zoek naar een exemplaar met bracelet als je die toch verkoopt :grin:

Maar ben verder met je eens dat die geposte DS een knap gebruikte kast heeft; zou ook verder zoeken naar een mooier exemplaar :sunglasses:

1 like

Mee eens, maar ik maakte mijn punt niet echt duidelijk denk ik;
een ds2 zonder stalen band is, in mijn ogen, dus nog minder waard dan die 250 eur :wink:

(tenzij de prijzen flink gestegen zijn afgelopen jaar, heb dit niet bijgehouden :innocent:)

1 like

Ik zit niet zo in de DS prijzen, maar deze recente ebay veiling suggereert dat je gelijk hebt:
(Overigens ook geen exemplaar met een smetteloze kast, maar wel met bracelet)

2 likes

Weet nooit of ik veilingen hier wel neer moet zetten; stel dat iemand hem al volgt verpruts ik misschien zijn deal. Maar goed; Leuke Tissot F1 die over een paar uur afloopt; prijs nog prima op het moment. Let wel dat de verzendkosten significant zijn.

Wel even die bezel rechtzetten als je hem binnen hebt :grin:

1 like

Die foto’s op z’n kop, ik dacht even dat er Fossil stond :roll_eyes:

Leuke Tissot ja :smiley:

1 like

:sweat_smile: :sweat_smile:
Je kunt foto’s ook beter overeind zetten :grin:

1 like

Originele Tissot 33.3 (met wat werk)

2 likes

Vanwege de nieuwe Tissot PRX is het origineel, de 40205 ook weer helemaal hot. Deze zal denk ik niet heel duur worden omdat het uurwerk problemen heeft, maar hij is in nette staat. Absoluut de moeite waard om op te knappen:

Oh ja, verkoper heeft geen verzending naar NL opgegeven, dus voor het bieden eerst even vragen of hij hij naar NL verzenden wil :sunglasses:

2 likes

Tissot Seastar op originele stalen band.
Nu kopen prijs van 60 euro.

Staat hier afgebeeld op een advertentie uit die tijd.

2 likes

Volgens mij heeft @Brodie zo’n 40652 als daar linksonder staat afgebeeld in de advertentie (andere kleur wijzerplaat, maar wel zelfde ref.)

1 like

Klopt, alleen lijkt de wijzerplaat heel licht te zijn in de advertentie?

5 likes

Lijkt inderdaad lichter, maar het lijkt er wel een beetje op dat het patroon/bewerking erop wel hetzelfde is. Kleur van de wijzerplaat heeft overigens geen invloed op het ref. nummer, hooguit op de code erachter.

1 like

Voor de liefhebbers van Poljot cccp deze verzamelaar heeft een aardige hoeveelheid serieus orginele horloges te koop staan.
Een voorbeeld:Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?

Scroll omlag en zie de hele verzameling.
Good luck!

TUDOR FANS !!!

3 likes

Geen belachelijke hoge biedingen, bedankt!

Ok, dan niet

Nette Tissot PR 516 electronic voor een redelijke prijs:

4 likes

Mooie Roamer voor weinig. Stalen kast, gouden details; het blijft magisch.

4 likes