Oeps heb hem gekocht…… had al een voorgevoel….
Als ik hem krijg gaat hij retour….
Waar kan ik archief foto’s vinden??
Oeps heb hem gekocht…… had al een voorgevoel….
Wel helemaal doorlezen is het devies. De reactie kan wellicht niet netjes zijn geweest, daar vel ik geen oordeel over. Wel linkt dit het geval te zijn:
“The second generation of Dynamic I cases were empowered by Omega calibres 1481, 1012 and 1022. The case was still elliptical but this time highly polished.” met bronvermelding naar arteepee.nl
Ook ik dacht in eerste instantie dat de kast gepolijst was, lijkt toch niet zo te zijn.
Oe jawel hoor. Dit was geen 2de generatie. Kijk maar naar het uurwerk.
Oh jawel 🥲
Die info is niet in het archief te vinden. Ik zag een post van een (blij) forumlid voorbij komen die zijn eerste ‘grotere’ aankoop had gedaan, met daarbij een foto van de betreffende Dynamic.
Helemaal onderzoeken is het devies
Dat altijd en daarom zijn goede foto’s ook altijd belangrijk, misschien nog wel belangrijker dan tekst
Ik vind dit wel heerlijk, daar schoot hij zich zelf flink in de voet. Eerder stond namelijk in de advertentie gemeld dat het horloge een ander uurwerk had dan de 3 boven genoemde.
T jammere is dat er een omega te koop is met overduidelijk een verkeerde wijzerplaat waarvan de verkoper blijft volhouden dat deze origineel is
Ja stuur die maar terug. die is hartstikke nep
in het blauwe/bruine gedeelte steeds regelmatiger vintage horloges verschijnen die duidelijk niet kloppen, maar waar nergens melding van wordt gemaakt. Resultaat: niet alleen op MP oppassen wat je koopt (of liket… )
Maar wat moet je hier als liefhebber nou mee? Ik heb me ook verbaasd over die Omega die in het blauwe staat. Moet iedere potentiële koper dan maar zelf zijn onderzoek goed doen? Ik vind dat soms best een lastige vraag.
Helaas zijn dat slechts een paar gevallen. In de meeste gevallen zijn de mensen wel bereid hun advertentie aan te passen als je een berichtje stuurt.
Gelukkig maar, het fijne van kopen op dit forum vind ik juist dat ik erop vertrouw dat we als liefhebbers onder elkaar, elkaar geen oor aannaaien. Goede horloges voor een eerlijke prijs. Voor goedkope gokjes ga ik wel naar marktplaats, dan moet ik ook niet klagen als iets een miskoop blijkt.
Ik vind dat we hier elkaar vooral moeten aanspreken als advertenties niet kloppen. Zodat de verkoper eventuele fouten kan herstellen en de koper zeker weet wat hij koopt.
Precies dit. Het blijft opletten.
Betreffende lid staat bij mij, inclusief een aantal anderen, op mijn netvlies. Daar zal ik niets van kopen.
Ergens jammer dat je daarop niet kunt rapporteren met een adequate onderbouwing, maar snap dat de mods zich daar niet mee bezig kunnen houden.
Je kan in prince de verkoper een bericht sturen en wanneer deze persoon daar niet (adequaat) op reageert een review schrijven in het ‘ervaringen met’ topic, toch?
Geen idee. Was dat niet enkel bij daadwerkelijke aankoop?
Voor geïnteresseerden. Ik vind 'm zelf erg leuk, maar vraag me af of het de prijs waard is. Kennelijk is de klok geserviced.
Wijzerplaat is opnieuw opgemaakt Ze hebben niets eens de moeite genomen om het correcte font te gebruiken.
Kijk en daarom ben ik zo’n fan van dit forum! Dank @Lieuwedv. Maar hoe bedoel opnieuw opgemaakt? Nep?