Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Tijdje geleden getwijfeld om een IWC van hem te kopen, maar hij verstuurd vanuit Zwitserland dus import enzo. Laten schieten en ligt nu voor het dubbele bij een andere insta/ebay-handelaar

1 like

Met nadruk op de '. Dat ding is helemaal niet NOS.

2 likes

Oei, valt me dan tegen. Zonder vermelding erbij dus?
Maar zoals gezegd, laatste transacties van mij bij hem al van zeker 3 jaar terug. Hij had toen wel een goede reputatie op UF en Chronotrader.

In het verleden kon hij maandelijks vanuit frankrijk verzenden. Dus als je dan geduld had
 als hij dit niet meer doet, een stuk minder interessant inderdaad

1 like

Yep; hij bood een Tissot Valjoux 88 triple date aan. Die bestaan helemaal niet :innocent:

2 likes

Deze? :grin:

P.s. hij staat nog niet te koop voor het dubbele haha

2 likes

Prachtig horloge

Nee haha, deze is ook mooi. Hij staat nu in Engeland te koop bij een handelaar

Ik heb met @chronyves alleen maar goede ervaringen. Al 4x een horloge van hem gekocht en geen tegenvallers. Prijzen zijn altijd netjes. Hij verstuurd inderdaad vanuit Zwitserland, maar geeft meestal een waarde van ongeveer 185 euro aan zodat de bijkomende kosten wel meevallen.

2 likes

Alleen kroon denk niet origineel

2 likes
2 likes

Binnenmaat 14mm

1 like

Sommige mensen zeggen dat deze niet origineel zijn. Opletten dus.

1 like

ik zag wel netjes “Depose” aan de binnenkant geschreven, maar goed om even dubbel te checken idd

1 like

@septentrio of @Bauhaus weten misschien het zeker? ik heb de verlossende kennis even niet paraat :see_no_evil:

Geen deal, maar wel erg mooi, daarom toch hier maar even delen :+1::+1:

https://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?92735-FS-Beautiful!-Tropical-dial!-J-Auricoste-Type-20-Chrono-French-Air-Military-Issued

1 like

Omdat je een login moet hebben voor MWR ff een printscreentje gemaakt.

4 likes

Ik vind het er niet heel fraai afgewerkt uitzien.
In elk geval vergeleken met hun horloges toen.
Maar zou best echt kunnen zijn.

1 like

De supercompressors zijn blijkbaar ook in prijs geëxplodeerd? :face_with_raised_eyebrow:

Of is dat alleen bij een enkele naĂŻeveling hier op HF?

2 likes

Die plaat is dan 6k waard :rofl:

1 like