Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Die compressorkroon mag dat los al opbrengen.
Nu hopen dat hij niet binnenkort voor €250 op Marktplaats staat :slight_smile:

1 like

Gaaf model. Helaas wel 26mm en een damesmodel. Anders had ik die zeker wel gevolgd.

Is het niets voor mw. Batossai, of een zoon of dochter?

1 like

Die draagt momenteel een Seiko tank waar ze weg van is. De kids zijn 3 en 6, dus te jong. Maar er zijn genoeg vrouwen het op het forum die het wellicht wel interessant vinden. @PetraO is vrij actief volgens mij. Iets voor jou Petra? :grin:

26mm? veel te klein voor mij

Oh, het gaat om die Palermo. Daar heb ik over gedacht, maar ik heb vandaag net een ander binnen van een HF-lid. Dus ik moet ff dimmen.

Projectje met potentieel.

En nog een elektronische.

1 like

Nog een electronic, met een hele gave dial… En hij loopt vlg de update :nerd_face:

4 likes

Voor de snelle beslisser: deze coole 1950s automaat met rhodium-plated uurwerk staat nog dik onder de 100 euro.

3 likes

Er kan bij de Oprechte Veiling Haarlem geboden worden op een 18k gouden Eterna Matic Centenaire

Ik heb hier regelmatig mooie zaken (geen horloges) voor een mooie prijs kunnen kopen.
Langsgaan om in het echt te bekijken kan ook: https://oprechteveiling.cloudcatalogus.nl/

1 like

Bij sommige vintage handelaren betaal je extra voor een spiderweb dial… :sunglasses:

Ik ben er zelf geen fan van, maar anders zou ik de combi van de zeldzamere rode plaat met de originele nsa/certina bracelet zeker interessant vinden!

3 likes

Tweede kans

Met inhouse uurwerk

Nu kopen prijs van 199 euro.
Staat ook open voor een voorstel

5 likes

Maar even… hoe de f’*" is dit near NOS?!?

6 likes

Wel moooi.

3 likes

Verkopersbla, het valt mij niet eens meer op dat het erbij staat. Ik kijk alleen naar de foto’s, titels lees ik zelden. Wel grappig dat hij het “steal” noemt, zou het ding gestolen zijn? :laughing: :laughing:

3 likes

Alle horloges zijn near NOS, toch? Sommigen zitten alleen iets verder van NOS af dan anderen :grimacing:

4 likes

Dit dus

2 likes

Bijzondere Cyma.

3 likes

Kan natuurlijk nog oplopen, maar dit is (mits origineel) vooralsnog een koopje lijkt me.