Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier! deel 2

Zou ik wel zien zitten, maar ja, zal alsnog wel eindigen op een flink bedrag?

Dat is mijn connie

Is aan de prijs maar vind maar eens een mooiere :smiley:

Is ook geserviced

14 likes

Haha, ik vind hem prachtig, echt een topper!!


Dit is die van mij

11 likes

Die van jou is net even in mooiere staat ook denk ik en een combinatie met goud. Waarom gaat ie weg?

1 like

Ook een zeer mooie!

1 like

Ik draag hem nooit

Ben opzoek naar wat nieuws een moderne seamaster 300 ofzo

1 like

Begrijp ik, ik ben ook aan het zoeken naar een horloge voor dagelijks gebruik… ik ben er nog niet helemaal uit. Kijk naar bb58 zwart, grand seiko quartz. Ik houd de connie er wel naast. Succes met de verkoop, als je maar geen spijt krijgt :grimacing:

1 like

Spijt wellicht maarja heb genoeg ander moois :smiley:

Bb58 ook leuk

1 like

Een tweede voordeel bij Bundstraps: het is prettiger (om te zien & dragen) dat het dan niet zo’n smalle taperende strap van 16mm is of nog smaller zoals bij de heel oude, bijv. de jouwe.
En er zijn echt wel hele mooie in te vinden imho. Zo heb ik al een volledig in leer gevatte klassieke Casio gezien, super exclusief :hugs:

Het is allemaal ook een kwestie van wennen. Door “modernere” horloges zijn we gewend aan grotere breedte van bandjes. Maar Ik loop wel eens een paar dagen rond met een oude trench en ook die smalle bandjes wennen vanzelf. :sunglasses:

10 likes

Des te meer aandacht blijft er over voor het horloge zelf.

6 likes

Eens; ik vind dat zo’n bund vaak het horloge een beetje in het niet laat vallen :thinking:

Zijn vaak ook echt lomp en oncomfortabel.
Toch kan t ook best leuk staan ergens

Nina kwam ermee weg… imho

3 likes

Mooie vrouwen komen overal mee weg.

4 likes

Inderdaad; zie die bril maar eens. Daar zou ik ook niet mee wegkomen :rofl:

2 likes

De haarlengte wel?

2 likes

Ook niet, maar met mijn verschuivende haargrens zou dat ook wel een heel ander kapsel worden :laughing:

3 likes

image

4 likes

Bij Vlasma in Beetsterzwaag liggen leuke vintage horloges voor de liefhebber. Certina, Roamer, Pontiac etc etc. Meeste zijn nagekeken en de prijzen zijn schappelijk.

Die zwarte Laco Sport is (bijna) in NOS conditie :slightly_smiling_face:

7 likes

Cool design, automaatje, ge-wel-di-ge afwerking en een massieve band met schroefschakels. Ik heb meerdere Eterna’s uit deze periode en op basis daarvan kan ik stellen dat die banden kwaliteit van de bovenste plank zijn.

2 likes