Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Geen ervaring met electronisch…maar dit is misschien wat voor de electrische liefhebbers hier…

2 likes

Nu een quartz…maar voor de ruimtevaart liefhebber zeker niet te versmaden

1 like

Zenith 408 af/p. Ongepolijste kast: Nice en uurwerk heeft blijkbaar beurt gehad. Foto van dial is onvoldoende kwaliteit om goed oordeel over te geven.

Vintage stalen Tissot banden.
De één met ref. 44671, de ander zonder ref.

Klassieke longines, bijna moderne afmetingen.

1 like

Als je nog op zoek bent naar een Dirty Dozen horloge is dit volgens mij een strakke deal:
https://omegaforums.net/threads/record-www-dirty-dozen.85717/#post-1133994

2 likes

Ik volg hem even. Heb een vroeger exemplaar die wat TLC nodig heeft…

Geen idee of dit wat is voor een verzamelaar.
Miranda biedt op MP een ‘oude heren horloge’ aan.
Op de foto blijkt het een Omega te zijn.

Morgen in het blauwe gedeelte: “Gezocht: opdraaiknopje jaren '60 Omega Seamaster.”

2 likes

Mooie nepper

2 likes

Ok. Ignore… :flushed:

Hahaha shit happens

Hmmmm… Een silver arrow… Zou ie echt zijn? Das de vraag bij die zilveren longines…

De wijzerplaat is iig 100% origineel. Originele kroon, zelfs originele Longines rekband. Helaas geen foto binnenzijde deksel en enige wat volgens mij niet origineel is is het woord longines dat op het achterdeksel gelaserd is. Dat is volgens mij niet origineel en doodzonde maar je kan het weg polijsten waarschijnlijk.

Die tekst op de achterkant lijkt mij origineel. Evenals de logo’s.

Ik zie het bij andere exemplaren er ook zo op staan dus je hebt gelijk.

1 like

Nog iemand een vliegende hollander cal 580c?

1 like

Misschien leuk voor de sleutelaars, zitten een paar leuke delen tussen
https://www.ebay.nl/itm/Estate-Lot-Vintage-22-Watch-Parts-Waltham-Gruen-Certina-Hamilton-Military/292913215591?hash=item4432fcf867:g:As4AAOSwMpFcN24C:rk:1:pf:0

1 like

Leuke Certina’s in ieder geval

Ja, die ook, maar ook een paar militaire en sowieso een paar automaten en wat spul wat ik helemaal niet ken.