Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

De gebruikersnaam van de verkoper voorspelt alleen niet veel goeds…

1 like

Haha nog niet eens gezien maar idd

Mooi ding. Maar het blijft een duiker die niet waterdicht bleek en alleen daarom zo schaars zijn. Inferieur spul dus.

Ja, dat kan kloppen maar net als alles wat vintage is, stijgt het enorm in waarde. Ik heb dit typenr ook, en gelukkig toendertijd aangeschaft voor €500.

Weet ik wel… En ik vind hem ook oprecht mooi. Maar het is niet bepaald een model waar Breitling trots op zou moeten zijn.

Maar daar heb je een serieus goede aankoop gedaan destijds btw :+1:

1 like

Staat nu op mp:

Blancpain Fifty Fathoms Bund uit jaren 70
http://link.marktplaats.nl/m1176539664?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet

Even € 1890,- d’r bovenop :smirk:

Hoe dan!!!? :thinking:

Een Eberhard Scafograf 100, 1e generatie, met nog 8 dagen te gaan, redelijk hoog. Ik ben benieuwd waar dit zal eindigen:

1 like

Een Eberhard Scafograf 200, 2e generatie:

1 like

Een Blancpain Fifty Fathoms Milspec I:

1 like

Zo…die is mooi!

Maar niet echt een dealtje toch, die Eberhards?

Dat denk ik wel. Als een Heuer Autavia 1e generatie, wordt aangeboden voor €50.000 dan is dat een koopje omdat ze op velingen weggaan voor €100.000 of meer zelfs.

Vorige jaar heb is een scafograf 100 verkocht voor €26.500. Dus als je het voor minder koopt, is het idd ook een koopje. :hugs::hugs::hugs::hugs::hugs:

3 likes

Wat is er zo bijzonder aan die klokjes dan?

Ben ook benieuwd, maar het lijkt eigenlijk alleen nog maar bijzonder vanwege die stijgende prijzen. Blijkbaar blijft dat voor sommigen het ultieme qua horloges. Lijkt me niet meer leuk, tenzij dat je doel is natuurlijk…:slight_smile:

1 like

De zeldzaamheid => 200 stuks gemaakt en het uiterlijk dat anders is dan de meeste klokken.

1 like

En voordat ik het vergeet, ze zijn begin jaren 60 geproduceerd. Een kleine 57 jaar geleden. Dat maakt het een geliefd verzamelaars horloge.

Geen idee of dit een deal is, maar wel zéér bijzonder:

http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=72722

Zou leuk zijn als deze bij een HF lid terecht zou komen :wink:

2 likes

Dat zou idd wel asrdig zijn => €98.000 :dizzy_face::dizzy_face:

Ik ken niet zoveel mensen die dit kunnen betalen :muscle::muscle::muscle::grimacing::grimacing::grimacing:

3 likes