Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Als je een tijdje met vintage bezig bent, kun je dit over elk horloge gaan roepen. (Ik doe het zelf ook.) De mijne verkocht ik ook voor veel minder dan dit, maar de markt dicteert en ik denk dat het voor nu geen verkeerde prijs is.

1 like

Dat is toch wel deels de lol van het horloges verzamelen om voor het beschikbare budget de mooiste horloges te vinden :smile:

1 like

Zeker weten, maar als je nu met een budget van 900 euro een goede Seamaster 60 wilt gaan kopen, dan wordt het een saaie hobby. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Eens, echter bedoelde ik meer te zeggen dat ik het niet zo’n speciale Omega vind :wink: Hoewel ik de burgundy variant wel tof vind! Anyways, deze 60 lijkt me in uitstekende staat.

Haha ik heb wel eens gekkere deals gevonden :stuck_out_tongue_winking_eye: Maar als je naar zo’n specifiek iets opzoek bent is dat een stuk lastiger.

Wat is trouwens de reden dat ze zoveel waardevoller zijn dan een Seamaster 120? Zeldzaamheid?

1 like

Tissot, Omega, Longines, IWC… etc

Ik zou zeggen: mooiere kastvorm, bakelite bezel, sexier kleurtje. Maar ik heb dan weer helemaal niks met de Seamaster 120. :wink:

2 likes

Een vintage Seiko Grand Quartz in goede staat. Heb wel eens vaker een horloge overgenomen van deze verkoper, en t zijn allemaal toppers geweest.

3 likes

Niet iedereen heeft even goeie ervaringen met hem, check het groene deel maar. Lijkt er wel op alsof mensen recentelijk minder problemen hebben gehad met hem. 285 voor een Grand Quartz is nou ook niet echt een heel scherpe deal, zeker niet zonder bracelet.

2 likes

Ben zelf geen webshopper en nog minder expert, maar deze Omega set lijkt me tot nu (20 uur voor end) best leuk voor de prijs

1 like

Inmiddels heb ik het “bewijs” gezien dat de wijzerplaat en bezel niet zijn vervangen, maar de wijzers, kroon en glas wel. Is allemaal gedaan door Omega zelf in 2009. Documentatie was nog voorhanden. De wijzers vind ik jammer, glas en kroon niet zo. De kast is ook opnieuw opgemaakt door Omega.

Besloten dat ik 'm wil en zojuist een deal gesloten voor minder de vraagprijs. Incoming dus …
En dank voor het meekijken allemaal.

21 likes

De originele wijzers zaten toch nog in het zakje onderdelen? Dus mocht je die terug willen plaatsen kan dat vast wel weer.

1 like

Opgemaakte plaat…

ROLEX super oyster van 1949 op 2hands.be

Geen horloge maar zeker een geinig ding voor de Pontiac liefhebbers…

1 like

Gefeliciteerd! Super mooi, deze Omega.

1 like

Enige TLC nodig maar een leuke Eterna erbij zonder secondewijzer…

citizen is imo veel interessanter, dat is een leuk klokje.

2 likes

voor de liefhebber van vintage automaten een koopje?!!

1 like

Ik heb m al eens in het Pontiac draadje gedropt en is (voor mij in ieder geval) ook niet echt een deal, maar toch wel zo zeldzaam dat ik m even laat zien in het geval de ware Pontiac verzamelaar nog op zoek is:

http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=96655

1 like