Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Overpriced…

Dat is een dure pontiac :grimacing: Duurste Pontiac model? :thinking:

Denk ook zeker dat deze veel te duur is, maar de verkoper denkt dat zeldzaamheid direct een (onrealistisch) hoge waarde betekent. Overigens met de gemiddelde Spaanse handelaar valt flink te onderhandelen hoor, dus wie weet wat er van de prijs af kan… :wink: (staat ook al even te koop…)

Honestly, een gelijkaardige Omega bullhead kost een veelvoud. 4250 is misschien hoog, maar ik vind het niet buitengewoon hoog voor dit horloge. 3k zou te weinig zijn. 3.5k is waarschijnlijk realistischer.

Zeldzaam, bijzonder, maar helaas niet mooi (of comfortabel te dragen), dus ook geen hoofdprijs.

1 like

Mja. Unisex betekent vaak “eigenlijk dames horloge formaat, maar hopelijk trapt een man er in zodat ik meer geld kan vangen”.
Mooi horloge, dat wel.

1 like

Niet helemaal mee eens. Unisex van tegenwoordig is Heren van vroeger en op die manier adverteren mensen ook nog weleens. Al zal jouw voorbeeld ook vaak zat voorkomen :slight_smile:

Waarom is dit klokje nou zo bijzonder?

Gewoon uit nieuwsgierigheid dat ik het vraag.

Is niet echt mijn smaak denk ik.
Maar wil toch wel weten wat het zo bijzonder maakt.

Dagaanduiding en pointerdate. Leuk ding voor 150 euro maar die vraagprijs is uiteraard van de zotten.

1 like

Ik denk dat je de Pontiac met een bod van 3,5k binnen hebt, Andy :stuck_out_tongue:
Hij raakt 'm nog niet kwijt voorlopig.

http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=97197

Persoonlijk denk ik dat de markt voor het merk Pontiac veel te klein is om zulke prijzen te rechtvaardigen,maar wie weet…

1 like

Ik vind m zeer lelijk dus een bod zit er niet in :smiley:

Ergens in de 2,5 tot 3,5 range moet lukken toch. Ik denk dat we allemaal aanvoelen dat 2k te weinig is. Is een stuk voor in een museum (na een in diepte authentificatie).

1 like

Ik weet zeer weinig van Calypsomatic’s en vermoed dat deze niet ok of al verkocht is, maar wil altijd leren, dus toch even voor de liefhebbers? (@acour_jeroen :wink:)

http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=97591

Ik weet er ook niets van af, maar de wijzerplaat lijkt mij wat scheef te staan (zie Swiss bij 6).

1 like

Deze klopt van geen kanten en ziet er niet uit :wink: Van af blijven hoor!

3 likes

Wauw.

Ik vind die lume er wel apart (lees twijfelachtig) uit zien

1 like

Ok, ok vind hem vooral gaaf.

Maar 4800 vind ik wat veel.

Jeetje, als het dan ook nog eens twijfelachtig is her en der, ai.

1 like

Inderdaad. Stond een tijd geleden een prachtig exemplaar te koop bij AVW. Leuk voor de verzameling hoor, maar om te dragen… :sweat_smile:

1 like

Daarom heb ik deze,


Weinig vintage aan uiteraard. Maar het idee is er zeer zeker qua uiterlijk.
Geen zwarte kast gekozen. Vond dit wat mooier.

2 likes

Als dan toch zó dichtbij mogelijk bij de oorsprong van het ‘vlieg/flieger horloge’, dan liever de Cartier Santos Dumont.

4 likes