Gaaf ding! Ik heb er van het weekend een om gehad met 18kt band. Ik vind hem te geel helaas. Dit is een pracht exemplaar
Ik vind het niet echt een pracht exemplaar, de lugs zijn zo ongeveer gehalveerd
Voor de liefhebbers van bijzondere complicaties
Heeft blijkbaar wel wat TLC nodigâŠ
Chronometer in een funky kast, anybody?
Wel service kroon erop ipv originele, maar de echte zijn nog wel te vinden.
UG in staal, waarschijnlijk cal 42
Voor de liefhebber, NOS Omega de Ville.
De koper disagrees
Tja, de wereld is vol met idioten.
Rotte plaat. Vervangen rotor, kroon en secondewijzer. Kast overpolished.
Je klaagt over patina op de plaat en een uurwerk dat duidelijk TLC heeft ontvangen van een horlogemaker en ongelooflijk schoon is. Daarnaast is hij ook zodanig geprijst.
Je punt is duidelijk: jij koopt alleen NOS
Enjoy
Hoe zie je dat de rotor is vervangen? Ik zag het zogauw niet in de tekst staan.
Deze Captain chronometers hadden âchronometerâ gemarkeerde rotors. Vaak vervangers.
Ik klaag? TLC? Ik koop alleen NOS? Ik merk aan je toon dat je wat in je kuif gepikt bent.
Nou, ik hou gewoon van goede deals⊠En daar is deze thread voor bedoeld! Jouw aanbeveling is gewoon niet zoân goede deal (om de redenen die ik boven beschreef). Mijne bijvoorbeeld
Mooi gescoord, das nog eens leuk een collectie bouwen, maar denk niet de gemiddelde prijs.
Mijn âkuifâ werd verstoord, niet door het commentaar op mijn post, maar dat je zomaar het wordt idioten rondstrooi. Niet zo chique
Ben jezelf de koper? Zo ja, verontschuldig ik mij voor mijn harde woorden. Zo nee, dan volhard ik in ze
haha, nee niet de koper, op het moment nogal van de handopwinders en micro-rotors.
Als je dus nog b.v. een zenith 40T chronometer voor zo een superprijs vindt dan hou ik me aanbevolen
Microtor FTW! Super mooi.
Dat gezegd hebbende, vind ik de opwindcapaciteit van de UG microtor maar ruk.
Wat mis ik hier? Ja, two-tone is voor bepaalde liefhebbers Not done, en het lijkt vreemd bij een explorer, maar tegelijkertijd maakt dat deze heel afwijkend en dus bijzonder. Prijs lijkt me prima.
Gewoon 60 uur gangreserve toch? In ieder geval de latere microrotors.