Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Goede vondst! Dat is inderdaad een koopje.

1 like

Dan moet je even kijken wat een Zenith met caliber 135 zoā€™n beetje doet. Die zijn vrij onbetaalbaar aan het worden.

1 like

Ik zie het nu inderdaad op Chrono24ā€¦ wat een geld voor een gold capped horloge :open_mouth: Zou ik liever een vol-gouden Omega Constellation voor kopen.

Maar misschien als ik mij in het model verdiep dat ik nu wel iets heel doms zeg hoor :slight_smile: Zo op het eerste gezicht vind ik het niet de 7000/8000 waard wat voor sommige wordt gevraagd.

Wel grappig die van OF staat ook op chrono24 zo te zien. Maar hij staat voor 3500 op Chrono24 waar hij dan nog comissie over moet betalen. En wil dat dan 3500 netto hebben op OF :joy::sweat_smile:

Nou, dat gaan we hier natuurlijk niet beweren.
Maar een 135 uurwerk is wel interessant genoeg om je in te verdiepen. Zeker als je iets wilt vinden over de waarde ervan.

3 likes

Die is idd erg mooi, ook in de verleiding geweest :sweat_smile:

Tikkie aan de prijs, maar wat een sporty UG super

Hele coole Seiko bij Catawiki:
"Seiko - Lsd C 359 - 5000"
deze staat momenteel op 60 euro met nog 23 uur te gaanā€¦:thinking:

Gaaf model! In elk geval wel met een glaasje met het goede datumloepje, trapeziumvorm. Is volgens veel kenners niet meer verkrijgbaar helaasā€¦

1 like

Deze is inmiddels verkocht, maar valt voor mij wel in de categorie van meest bijzondere ā€˜for saleā€™ posts die ik tot nu toe zag.
https://omegaforums.net/threads/omega-signal-corps-trench-watch-with-coming-home-box-soldier-history-medals-etc.89096/#post-1153272

3 likes

:star_struck:
Holy crapā€¦
Dat is een mooi stukje geschiedenis. Gisteren avond iets te vroeg OF bekekenā€¦

1 like

Ik heb er niet heel veel verstand van, en ook geen interesse in. Maar misschien is dit voor een liefhebber wel interessant.

Nee. Dit zijn mumbai specials. Ver vandaan blijven!

3 likes

Haha dat bevestigt dan ook meteen dat ik er dus geen verstand van hebā€¦

Een van de eigenschappen van deze Indiase gedrochten, zijn de typische kleuren van de wijzerplaat. Deze zien eruit alsof er een clown overheen heeft gekotst en zijn ook nooit door Seiko of Citizen uitgebracht.

Ben er zelf een paar jaar geleden ook ingestonken, maar die dingen kostten nog geen twee tientjes per stuk.

2 likes

Iemand nog een simpele dresswatch gezocht? Glaasje wat opleuken en dan heb je een nette.

Ik weet niet veel van chronografenā€¦maar dit lijkt me wel een mooie, al is de dial wel erg gaaf voor zn leeftijd :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Redial. Not sure if restored:: grapjas

1 like

Wijzerplaat is opgemaakt alleen :persevere: