Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Tikkie aan de prijs, maar wat een sporty UG super

Hele coole Seiko bij Catawiki:
"Seiko - Lsd C 359 - 5000"
deze staat momenteel op 60 euro met nog 23 uur te gaan…:thinking:

Gaaf model! In elk geval wel met een glaasje met het goede datumloepje, trapeziumvorm. Is volgens veel kenners niet meer verkrijgbaar helaas…

1 like

Deze is inmiddels verkocht, maar valt voor mij wel in de categorie van meest bijzondere ‘for sale’ posts die ik tot nu toe zag.
https://omegaforums.net/threads/omega-signal-corps-trench-watch-with-coming-home-box-soldier-history-medals-etc.89096/#post-1153272

3 likes

:star_struck:
Holy crap…
Dat is een mooi stukje geschiedenis. Gisteren avond iets te vroeg OF bekeken…

1 like

Ik heb er niet heel veel verstand van, en ook geen interesse in. Maar misschien is dit voor een liefhebber wel interessant.

Nee. Dit zijn mumbai specials. Ver vandaan blijven!

3 likes

Haha dat bevestigt dan ook meteen dat ik er dus geen verstand van heb…

Een van de eigenschappen van deze Indiase gedrochten, zijn de typische kleuren van de wijzerplaat. Deze zien eruit alsof er een clown overheen heeft gekotst en zijn ook nooit door Seiko of Citizen uitgebracht.

Ben er zelf een paar jaar geleden ook ingestonken, maar die dingen kostten nog geen twee tientjes per stuk.

2 likes

Iemand nog een simpele dresswatch gezocht? Glaasje wat opleuken en dan heb je een nette.

Ik weet niet veel van chronografen…maar dit lijkt me wel een mooie, al is de dial wel erg gaaf voor zn leeftijd :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Redial. Not sure if restored:: grapjas

1 like

Wijzerplaat is opgemaakt alleen :persevere:

Jammer de bammer…to good to be true:disappointed_relieved:

Not sure op eBay betekent altijd 100% zeker

3 likes

Exact.

Overigens vind ik het eigenlijk onzinnig om ebay veilingen te plaatsen (qua deal zullen we maar zeggen)

2 likes

Deze op ebay vind ik anders best lovely :wink:

4 likes

Maar dat is geen veiling. :slight_smile: Ik denk dat het punt van @Mark020 is dat een ebayveiling zonder buy-it-now uiteindelijk ongeacht huidig bod of startbod altijd opkruipt naar het bod van de één-na-hoogste bieder plus een beetje. En ik denk dan dat dat altijd óf een beetje onder de marktwaarde is als er alleen handelaars meebieden, óf erboven als er ook iemand met z’n hart zit te bieden. Het gaat dus eigenlijk niet aan om het als deal te bestempelen.

Ik vind de Longines ook lovely :wink: over de prijs en originaliteit heb ik geen mening.

Een deal vind ik een goede koop en een veiling op ebay die nog 4 dagen loopt zegt niets over de prijs waar hij op eindigt…

1 like