Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Heel gaaf ding!

1 like

Mijn toestemming heb je :+1:. Als ik niet net mijn potje had leeggekieperd, dan was ik je zeer dankbaar geweest voor dit bericht. Nu daarentegen :face_with_raised_eyebrow:

Longines is inmiddels OHPF. Iemand van hier :slight_smile: ?

Voor de heren Omega verzamelaars lijkt me deze vrij dealwaardig. Ik heb zelf de ballen verstand van Omega, maar zeg op gevoel dat deze behalve de (uur/minuut) wijzers origineel is en in erg goede staat voor zn leeftijd?
Helaas woon ik niet in Rdam en omgeving anders had ik een gokje kunnen wagen en m opgehaald voor een bargain? (maar geen idee van de vraagprijs. Lijkt gezien de presentatie volledig afhankelijk van de biedingen en het wakker worden vd verkoper?)

Que??

1 like

Doen dus.

Misschien komt het doordat je batterij bijna leeg was :stuck_out_tongue_winking_eye:.

3 likes

Ik zeg (behalve de wijzers) verder origineel. Guts feeling

1 like

Mooie kans om een seamestet 200 te bemachtigen.

Al heeft ie nu natuurlijk al tientallen biedingen binnen en zal inmiddels wel weten dat z’n seamestet 200 wat waard is.

1 like

Serieus slechte vibes van deze gast. Maar ben in gesprek.

2 likes

Is dat nu een Heuer gesp op een tag heuer?

vraagprijs 1000 euro voor de 166.091 .

M.i. al geen super deal meer dan.

1 like

Ben ik nou een super deal misgelopen of is dit een normale prijs voor zoiets?

3 likes

Wat moet hij kosten?

De dial is een zgn “sparkle”, das erg mooi irl. Maar de kast vind ik persoonlijk wel erg “plat” gepolijst.

Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar dit is een 166.067, die hebben van origine al een soort bol gepolijste kasten.

@yannpeve het uurwerk staat redelijk goed bekend en de wijzerplaat is wel speciaal. Kan veel bandjes hebben. Ben benieuwd naar de vraagprijs.

Dat geloof ik ook, maar de kast moet geborsteld zijn. Of hoogstens matglanzend (check onderkant kastpoten).
Bovenstaand exemplaar is een absolute spiegel (dus: gepolijst).

Let daarnaast op de achterkant van de kastpoten. Overal putjes en deukjes. Ik weet niet of dit het gevolg is van slijtage aan de pols tijdens jarenlang dragen in warme omstandigheden (zure huid + haartjes = schuurpapier) of dat er wat anders mee is gebeurd, maar hij heeft geleden. Er staat ook geen foto van het achterdeksel bij; deze is waarschijnlijk niet om aan te zien.

Mooi model maar deze zou ik zeker laten schieten.

Ja de achterkant van de lugs lijken een marathon in de sahara te hebben gehad. En ik zag zeker dat de kast gepolijst is. Zo spiegel glimmend als deze is onmogelijk na al die jaren

1 like

Hallo, het horloge staat te koop voor 590 maar een bod van 560 zou aanvaard worden.

Dit is een foto van de achterkant.

1 like

Heb jij nou twee accounts?

Het antwoord: nee, zeker niet.