Ik zeg (behalve de wijzers) verder origineel. Guts feeling
Mooie kans om een seamestet 200 te bemachtigen.
Al heeft ie nu natuurlijk al tientallen biedingen binnen en zal inmiddels wel weten dat z’n seamestet 200 wat waard is.
Serieus slechte vibes van deze gast. Maar ben in gesprek.
Is dat nu een Heuer gesp op een tag heuer?
vraagprijs 1000 euro voor de 166.091 .
M.i. al geen super deal meer dan.
Wat moet hij kosten?
De dial is een zgn “sparkle”, das erg mooi irl. Maar de kast vind ik persoonlijk wel erg “plat” gepolijst.
Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar dit is een 166.067, die hebben van origine al een soort bol gepolijste kasten.
@yannpeve het uurwerk staat redelijk goed bekend en de wijzerplaat is wel speciaal. Kan veel bandjes hebben. Ben benieuwd naar de vraagprijs.
Dat geloof ik ook, maar de kast moet geborsteld zijn. Of hoogstens matglanzend (check onderkant kastpoten).
Bovenstaand exemplaar is een absolute spiegel (dus: gepolijst).
Let daarnaast op de achterkant van de kastpoten. Overal putjes en deukjes. Ik weet niet of dit het gevolg is van slijtage aan de pols tijdens jarenlang dragen in warme omstandigheden (zure huid + haartjes = schuurpapier) of dat er wat anders mee is gebeurd, maar hij heeft geleden. Er staat ook geen foto van het achterdeksel bij; deze is waarschijnlijk niet om aan te zien.
Mooi model maar deze zou ik zeker laten schieten.
Ja de achterkant van de lugs lijken een marathon in de sahara te hebben gehad. En ik zag zeker dat de kast gepolijst is. Zo spiegel glimmend als deze is onmogelijk na al die jaren
Hallo, het horloge staat te koop voor 590 maar een bod van 560 zou aanvaard worden.
Dit is een foto van de achterkant.
Heb jij nou twee accounts?
Het antwoord: nee, zeker niet.
Condition =
Rennen bij deze Omega dus. Er heel ver vandaan.
Dit lijkt me een hele nette deal als het je stijl is
En het goudlaagje op de schakels van de band is minder versleten dan gebruikelijk bij Seiko’s van die generatie.
edit: Oh jeetje, ik zat nog naar die 250 te kijken. 130 lijkt me (ervan uitgaande dat het uurwerk in orde is) wel echt een fantastische prijs. Dat is voor het uurwerk alleen al een hele nette prijs volgens mij (niet dat ik er verstand van heb).
edit2: Dankje (de) @koekoek, nu wil ik hem.
Ik beding er bij dezen een optie op.
Ik wil een 7060 met zilverkleurige wijzerplaat in puur rvs. Zoals jij wel zult weten is dat dus praktisch de jouwe, maar dan met een andere band, bandaanzet en lugs (oh, en andere wijzers zie ik nu). Als ik daar ooit eens de hand op weet te leggen, dan denk ik dat ik nooit van mijn leven meer een andere kwartschrono hoef. Het is volgens mij ook een hele lekkere bandenswapper.
Foto van watchpatrol.
Excuses voor mijn vervuiling van deze draad. Ik kan mijn enthousiasme moeilijk binnen houden.
Mooi klokje!