Klopt, die ‘oversized’ calatrava-modellen zijn zeer geliefd, en zeldzaam.
1+1 = 2
Was dat maar zo. Deze 1+1 = meestal een getal met 4 cijfers
Die is gewoon origineel hoor.
Hij is al weg en ik vond het ook geen dealtje. Ik post hem juist om te kunnen zeggen: jeetje, wat een prijs!
https://omegaforums.net/threads/omega-constellation-pie-pan-waffle.94390/#post-1225899
Fijn, want ik heb hem gekocht!
Leonidas, is hij van echte Belgische chocolade?
Die krijg je er vast bij voor deze prijs
Iemand dacht daar toch net wat anders over. Ik heb ook nog even meegekeken, maar de laatste stappen waren ineens heel groot:
Haha. Ik had van tevoren nog even overlegd met @koekoek. Mijn max. bod zou eigenlijk 175 pond zijn, als het even kon incl. verzending. Uiteindelijk kreeg ik toch twijfels en hoogde ik mentaal al op naar 185 pond excl. verzending. Als uiterrrrste.
Maar dat zou vast niet nodig gaan zijn, toch?
Vijf minuten voor het einde: toch??
Anderhalve minuut voor het einde: TOCH???
Jezus. Uiteindelijk GBP 410. Dat had ik niet zien aankomen hoor.
Op zn minst opmerkelijk te noemen, zeker omdat de prijs gewoon hoger was dan de buy it now listing.
Misschien kunnen we het binnenkort aan iemand vragen hier in de vintage hoek…
It wasn’t me
Ik vind dit heel eerlijk gezegd niet. Voor 3K heb je wel een absolute mint conditie vroege constellation met speciale wafel wijzerplaat en arrowhead-markers. Gewildere omega dresser is er praktisch niet en zeldzaam zijn ze.
Voor 3K heb je net aan een doorsnee Rolex DJ, JLC of IWC dresser.
Goedzo
Ik ben met de verkoper in gesprek omdat ik recentere foto’s wil (de meeste van deze foto’s had hij, blijkens zijn profiel, in 2015 al eens gepost ) maar ik vraag me af wat jullie ervan vinden. Zou dat probleem met het opwinden een beetje op te lossen zijn? (donor nodig?)
En wat is de ervaring met post vanuit Frankrijk?
https://omegaforums.net/threads/titus-genève-black-dial-chronograph-18kt-pink-gold-37mm-1950s-not-winding.94621/
Matthijs, pfff, ik zou deze laten liggen hoor. Dit type goedkope gouden chrono heeft een flinterdun kastje met holle lugs, weegt zo goed als niets, en laat ons zeggen dat een kwaliteits-beleving totaal ontbreekt.
Mocht je er toch voor willen gaan; de postdiensten vanuit Frankrijk vind ik prima.
+1
Bedankt voor het inzicht heren, ik laat hem wel voorbijgaan.
Wat vinden we hier van?
https://omegaforums.net/threads/omega-30t2sc-teddington-star-unpolished.94678/
Ik zit de laatste tijd een beetje op het spoor van de 40ers. Sector dials, mooie geblauwde wijzers, de rust en eenvoud. De 30t2’s spreken me ook vaak erg aan; toch wel een belangrijk uurwerk in de geschiedenis van Omega. Wel klein, maar deze lijkt me met zijn 35 mm en volledig dial nog wel mooi op mijn 16 mm pols. Wat ik er extra grappig aan vind, is dat hij (net als mijn Tissot) speciaal is gemaakt voor de Zuid-Amerikaanse markt, deze Teddington variant (gele ster, eigenlijk rood). Ik lees dat er veel fakes zijn. Redial lijkt me dit niet, kast ziet er behoorlijk scherp uit, uurwerk netjes. Ik weet nog niet helemaal wat ik van de gepatineerde dial vind, maar ik vind het steeds meer charme krijgen de laatste tijd. Van de prijs kan ik al helemaal niets zinvols zeggen. Jullie een idee?
Voor mensen die niet allergisch zijn voor verchroomde kasten…
Wat een plaatje
Voor de liefhebber