Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Oh, dat vind ik zowaar een beetje jammer. :frowning: Ik had het je graag gegund dat je de gesp zo kon gaan gebruiken. Maar betekent dit dan wel dat je het waarschijnlijk voor een mooie prijs weer kunt verkopen? Anders moet je maar een mooi bandje regelen dat van 17 naar 16 mm afloopt. :joy: Niet doen hoor! Op een knappe vintage hoort een band die lekker afloopt. :sunglasses: Althans, dat is mijn voorkeur.

1 like

Even afwachten. Met wat geluk kan ik binnenkort een Eterna aanschaffen met 18mm breedte. En 18/16 kan dan weer prima :smiley:

3 likes

Voor de juiste prijs en zeker vintage :smirk:

Dial is toch het eerste waar die op af zou vallen qua prijs. Rest lijkt me prima, ster kan ik niets over zeggen uit ervaring maar combi wijzers cijfers en kast imho ok. Kroon bij de mijne heeft dus wel logo maar mijn 36mm kast is ook weer iets meer sier, dus
 En volgens mij kwamen met en zonder voor rond die tijd, al dan niet na service?! Vind het los van MP pricing en nederlands-typische koopjesjagers op zich niet te duur, met gave originele plaat red je deze prijs waarschijnlijk nooit. Echt adviseren kan alleen je gevoel :sunglasses:



Cijfers wijzers bodem logo font lijken mij identiek

2 likes

Hij blijft er mooi spul op slingeren. Mijn incoming Eterna-Matic komt ook weer van hem :joy:

2 likes

Jeetje. Een Zodiac Aerospace met recente service en op originele JB Champion band voor 650 piek.
Over dealtjes gesproken. Allang weg natuurlijk maar ik wilde hem toch even delen.

Helaas al weer weg!

1 like

Mooie Tissot op GF band.

17 likes

Hahaha. Bedankt voor de likes iedereen maar dat ging niet zoals bedoeld. Ik zie dit nu pas. Om de Ă©Ă©n of andere reden werd mijn link een plaatje!!

http s://www.reddit.com/r/Watchexchange/comments/bpdq26/wts_1957_tissot_seastar_w_gay_freres_bracelet/

Hier de link van het verkooptopic. Even plakken in je browser en dan de spatie tussen ‘http’ en ‘s’ weghalen :wink:

2 likes

Ik vind the Beatles wel tof, maar dit horloge is echt heel lelijk :smiley:

1 like

Mooie oude eternamatic

1 like

Niet echt een deal, wel een heel fraaie 18k Tissot uit 1944 met sector dial.

Wel vrij klein met 33.2 mm en er zit een licht sleepspoor van de urenwijzer op de wijzerplaat.

2 likes

Ik vind deze zoooo gaaf. Maar durf niet te bieden. Het ding werkt niet, er komen nog import duties bij en verzendkosten, en waarschijnlijk zou ik hem nooit dragen. Maar toch, wat een ding:
https://www.ebay.com/itm/RARE-Vintage-1977-Mens-Bulova-Computron-Drivers-LED-Digital-Watch-4-REPAIR/192915992989?hash=item2ceab0719d:g:-uwAAOSwiv1c2iB8

1 like

Hij is supergaaf !
De importkosten zijn zo’n euro of 50, 60 max

Als je m echt zo bijzonder vindt, doen !
Deze ga je nooit meer tegenkomen en de rest van je leven heb je spijt !
(Marlùne Dietrich zei het al : ‘Spijt krijg je alleen van dingen die je nìet gedaan hebt’
)
Dus : kopen, reparen, dragen !
En anders deze


2 likes

Dank voor het zetje. Ik heb 100$ extra geboden, maar nog steeds niet de hoogste bieder :frowning:

1 like

280$ om een “Billionair” te zijn is niet duur toch? :stuck_out_tongue:

(hoe origineel die is wat re-dial enz. betreft weet ik alleen niet
)

1 like

Als je er alles aan gedaan hebt hoef je ook geen spijt te hebben. :wink::v:

3 likes

Het is me nog gelukt de hoogste bieder te worden, vannacht om 3 uur. Toen moest ik echt slapen. Om 5 uur, net voor sluitingstijd, heeft iemand toch nog overboden. Ik had al veel meer geboden (360 dollar) dan ik van plan was (vond 204 dollar eigenlijk al te veel), dus het is wel goed zo. Dat extra led-glaasje op de rug van het horloge is bijzonder, maar is me toch niet zo’n enorme premium waard.

2 likes