Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

En al verkocht :sweat_smile:

1 like

Ik heb nog wel wat onderdelen liggen ergens, dikke kans dat schoonmaken en een drupje “moebius quartz 7000” voldoende is.

1 like

Dat was vast @MartijnV :wink:

1 like

Het was ook geen top exemplaar. De wijzerplaat had wat beschadigingen en ik denk dat de verkoopprijs gelet hierop redelijk was. De vraagprijs van meneer de handelaar is ronduit belachelijk.

Maar dankzij dit soort acties worden de prijzen zo geïnflateerd dat die 1300 belachelijk goedkoop lijkt. Scherp, vast. Maar niet de helft van de waarde :stuck_out_tongue:

3 likes

Mooi horloge hoor. Gefeliciteerd met je nieuwe Seiko ‘Very Fucking Accurate’!

2 likes

En de secondewijzer was niet origineel.
@koekoek heeft ook wel een punt
Ik zie het maar zo: er zijn blijkbaar mensen die nog minder verstand van vintage horloge prijzen hebben dan ik :wink:

2 likes

De prijs van deze fraaie Longines begint langzamerhand naar ‘scherp’ te kruipen.
https://omegaforums.net/threads/reduced-black-dial-1957-longines-all-guard-automatic-stainless-steel-signed-crown.97913/

1 like

Radiumbommetje bij onze oosterburen.

3 likes

Mogelijk interesse maar vind de staat op de foto’s lastig te beoordelen. Valt er verder nog wat op?
Wat zou een servicebeurt voor dit uurwerk doen.

1 like

image

Ik ben benieuwd wat er niet aan klopte dan. De prijs?

Buiten ebay om verkocht wss :wink:

2 likes

Ah, dankjewel! :smiley: Ik keek inderdaad alleen naar de oude advertentie. Het horloge is verkocht voor 1925 euro dus?

1 like

Iemand nog een enicar met service? Ondanks eerste fotos zit er ook nog een bracelet bij.

3 likes

Nette eterna met blauwe wijzerplaat

4 likes

Bij mijn zoektocht naar een pr516gl uit 1967 loop ik tegen deze aan. Moest er heel even over nadenken. Toch maar niet. Dan ontstaat er denk ik een ietwat onprettig dialoog met mijn vrouw.

3 likes

En opeens heb je het: je wordt polsmodel.

8 likes

Maar om dan meteen je hand in je gulp te steken?? . . . :thinking: :grin:

15 likes

Heel mooi ding. Ik weet niet of de prijs gunstig is.
https://omegaforums.net/threads/superb-vintage-omega-bumper-–-1940s.99094/

3 likes

Slechts 2100 euro… :thinking::crazy_face:
Heb ik iets gemist de afgelopen tijd of gingen deze modellen niet voor <800 euro?

1 like

Ja ik denk dat je de winkel waar hij verkocht gemist hebt :thinking: