Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Reactie op OF is weg… ‘care to explain’?

1 like

Erg gaaf en in mooie staat. Natuurlijk wel een gokje wat er met het uurwerk is. :thinking:

1 like

Hoe vaak moet Jur het nou nog uitleggen? Niet reageren in verkooptopics!

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben ook benieuwd naar het hele verhaal en tag @Mafkees gewoon nog een keer extra. :innocent::v:

1 like

Het horloge, verkocht voor 1300 GBP, is opgedoken op chrono24 bij een Spaanse dealer voor 2.8k USD.

3 likes

Inderdaad jammer. Niks tegen dealers en handelaren hoor (ik probeer er zo min mogelijk van te kopen maar goed :sweat_smile:) , maar zie Omegaforums toch al een soort ‘liefhebbersforum’. Niet voor mensen die even snel de zak willen vullen.

2,8k trouwens voor een Polly, crazy :expressionless:

2 likes

Mja het is niet alsof de liefhebbers niet de tijd genoeg hadden het horloge te kopen, stond al een tijd te koop. De verkoper was misschien ook blij er van af te zijn.

4 likes

Ja, daar heb je ook weer een punt :wink:

1 like

En al verkocht :sweat_smile:

1 like

Ik heb nog wel wat onderdelen liggen ergens, dikke kans dat schoonmaken en een drupje “moebius quartz 7000” voldoende is.

1 like

Dat was vast @MartijnV :wink:

1 like

Het was ook geen top exemplaar. De wijzerplaat had wat beschadigingen en ik denk dat de verkoopprijs gelet hierop redelijk was. De vraagprijs van meneer de handelaar is ronduit belachelijk.

Maar dankzij dit soort acties worden de prijzen zo geïnflateerd dat die 1300 belachelijk goedkoop lijkt. Scherp, vast. Maar niet de helft van de waarde :stuck_out_tongue:

3 likes

Mooi horloge hoor. Gefeliciteerd met je nieuwe Seiko ‘Very Fucking Accurate’!

2 likes

En de secondewijzer was niet origineel.
@koekoek heeft ook wel een punt
Ik zie het maar zo: er zijn blijkbaar mensen die nog minder verstand van vintage horloge prijzen hebben dan ik :wink:

2 likes

De prijs van deze fraaie Longines begint langzamerhand naar ‘scherp’ te kruipen.
https://omegaforums.net/threads/reduced-black-dial-1957-longines-all-guard-automatic-stainless-steel-signed-crown.97913/

1 like

Radiumbommetje bij onze oosterburen.

3 likes

Mogelijk interesse maar vind de staat op de foto’s lastig te beoordelen. Valt er verder nog wat op?
Wat zou een servicebeurt voor dit uurwerk doen.

1 like

image

Ik ben benieuwd wat er niet aan klopte dan. De prijs?

Buiten ebay om verkocht wss :wink:

2 likes

Ah, dankjewel! :smiley: Ik keek inderdaad alleen naar de oude advertentie. Het horloge is verkocht voor 1925 euro dus?

1 like

Iemand nog een enicar met service? Ondanks eerste fotos zit er ook nog een bracelet bij.

3 likes