Voor €4-500 moet je denk ik een prima exemplaar kunnen vinden.
Omega gespje 6 of 7 tientjes.
Je hebt niets gemist, prijs slaat helemaal nergens op.
Eerder 650-800 euro voor een prima exemplaar imho. Maar dat verschil met 2.1k blijft erg hoog natuurlijk.
Deze staat is wel uitzonderlijk mooi of niet ?
Ik zou denken 1.200 max
Laatst schreef Jasper hier nog aan mij dat hij alleen eerlijke prijzen hanteerde. Ik werd daar vergruisd.
overdrijf een beetje
Ach ik snap het wel. Als iemand daar de winkel inloopt en hij ziet een vintage seamaster in deze staat en hij ziet de rest van de prijzen dan valt 2.100 nog mee. Kan er zelfs nog wat korting af.
En hij moet er een winkelpand in Amsterdam van betalen, dat moet ook ergens vandaan komen.
Heb er zo eentje gehad, ook in topstaat met verse service. €650 inclusief originele omega BOR. Was wel 2 jaar geleden.
Om nog maar over dikke auto’s, decadente etentjes en met champagne gevulde baden te zwijgen. Kost bakken geld zo’n zaak!
Volgens mij gaan bij AVW ook Constellation Piepans voor 2,4k-2,5k. Stel je gaat dan voor een Omega dresser en wilt kosten wat het kost bij AVW kopen, zou je toch wel gek zijn om niet die 300-400 euro extra te splashen
Je vergeet de sigaren
Als deze seamaster al voor 2100 gaat dan prijst hij connie pie pans vast om en nabij de 3.5k…
En de verzekeringen, het personeel en de schoorsteen die ook bij Jasper moet roken.
Misschien duur ingekocht door een stageloper
Dan moetie ook weer duur verkocht worden.
Klopt, niks mis met premiums voor bovengenoemde, maar 3 keer de marktwaarde is wellicht iets overdreven
On topic
Gezien de staat van de dial een redial?
Niettemin grote maat en leuk om te zien
Klopt, redial.
De seiko vfa is binnen, het apart genummerde uurwerk lijkt intact te zijn, was alleen wat onhandig in elkaar gezet. De minuutpijp lijkt te slippen en het is altijd leuk als iemand de ring rond het glas van een bovenlader vast klikt, en dat gleufje waar je je kastmes in kan duwen achter een uitstekend deel van de kast laat verdwijnen. Gaat nu eerst in een laatje, kom ik tzt wel een keer aan toe
hoe ga je dat oplossen?
Hij zag er wel uit alsof hij in erg mooie staat was, klopt dat?
Ja hij is nog netjes. Ring zat niet helemaal goed vast, dus ik had een minuscuul spleetje om mijn scherpe kastmes in te zetten, dus die is al los. Nu eerst gestopt omdat ik begon te druppen.