Vintage Horlogedeal gespot? Deel hem hier!

Nette eterna met blauwe wijzerplaat

4 likes

Bij mijn zoektocht naar een pr516gl uit 1967 loop ik tegen deze aan. Moest er heel even over nadenken. Toch maar niet. Dan ontstaat er denk ik een ietwat onprettig dialoog met mijn vrouw.

3 likes

En opeens heb je het: je wordt polsmodel.

8 likes

Maar om dan meteen je hand in je gulp te steken?? . . . :thinking: :grin:

15 likes

Heel mooi ding. Ik weet niet of de prijs gunstig is.
https://omegaforums.net/threads/superb-vintage-omega-bumper-–-1940s.99094/

3 likes

Slechts 2100 euro… :thinking::crazy_face:
Heb ik iets gemist de afgelopen tijd of gingen deze modellen niet voor <800 euro?

1 like

Ja ik denk dat je de winkel waar hij verkocht gemist hebt :thinking:

Voor €4-500 moet je denk ik een prima exemplaar kunnen vinden.
Omega gespje 6 of 7 tientjes.

1 like

Je hebt niets gemist, prijs slaat helemaal nergens op. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Eerder 650-800 euro voor een prima exemplaar imho. Maar dat verschil met 2.1k blijft erg hoog natuurlijk.

2 likes

Deze staat is wel uitzonderlijk mooi of niet ?
Ik zou denken 1.200 max

1 like

Laatst schreef Jasper hier nog aan mij dat hij alleen eerlijke prijzen hanteerde. Ik werd daar vergruisd. :cry:

overdrijf een beetje :joy:

Ach ik snap het wel. Als iemand daar de winkel inloopt en hij ziet een vintage seamaster in deze staat en hij ziet de rest van de prijzen dan valt 2.100 nog mee. Kan er zelfs nog wat korting af.

1 like

En hij moet er een winkelpand in Amsterdam van betalen, dat moet ook ergens vandaan komen. :sunglasses:

2 likes

Heb er zo eentje gehad, ook in topstaat met verse service. €650 inclusief originele omega BOR. Was wel 2 jaar geleden.

1 like

Om nog maar over dikke auto’s, decadente etentjes en met champagne gevulde baden te zwijgen. Kost bakken geld zo’n zaak!

5 likes

Volgens mij gaan bij AVW ook Constellation Piepans voor 2,4k-2,5k. Stel je gaat dan voor een Omega dresser en wilt kosten wat het kost bij AVW kopen, zou je toch wel gek zijn om niet die 300-400 euro extra te splashen :sweat_smile:

3 likes

Je vergeet de sigaren :sweat_smile:

Als deze seamaster al voor 2100 gaat dan prijst hij connie pie pans vast om en nabij de 3.5k…

En de verzekeringen, het personeel en de schoorsteen die ook bij Jasper moet roken.

1 like