Vintage horloges : tips & tricks

Ja, we maken tegen die tijd wel een draadje aan. Bas en ik zijn afgelopen editie geweest en dat was erg leuk.
Wie gaat er naar Lille? 14 September 2025

2 likes

:joy: Geweldig verhaal Lexaf. Je snapt niet dat de Vroom en Dreesmann nog zolang door is kunnen gaan en niet veel eerder faillissement moest aanvragen.
Ik ken van familieleden vergelijkbare verhalen van belerend personeel met 0 service. Nostalgie

Wel veel Mumbai specials. Samenstellen is vaak een ding, maar och. Hier kun je wel wat hokjes wagen natuurlijk.
Met een beetje geluk heb je er na verloop van tijd dusdanig veel dat je ze weer terug correct samen kunt stellen.

Dat is ook met mooie

Dat is het mooie aan deze liefhebberij. Voor ieder is er aanbod en leuke horloges te vinden. Van een paar 10tjes, tot meer dan een gemiddelde hypotheek. Het kan allemaal :slight_smile:

3 likes

Dat is een categorie apart. Daar heb ik wel eerder op HF over geschreven. Zoek op HMT met afbeelding.
Ze zijn niet allemaal slecht trouwens, de meeste wel. Een beetje geluk moet je wel hebben. En ze zijn niet duur, hoewel ik de laatste tijd ook voor die zooi idiote vraagprijzen (+ 150 €) voorbij zie komen.

2 likes

Prachtige metafoor!
afbeelding

2 likes