Vintage incoming (Deel 1)

Nice!

1 like

Eens een ander type Seiko uitproberen!

16 likes

De kast lijkt me toch niet zo goed, en ik heb ook zo mijn twijfels over de wijzerplaat. Maar wel een 6218

2 likes

De eerste is naar mij zoon gegaan, achteraf miste ik hem een beetje .
Toen ik deze op het wereld wijde web zag heb ik in mij beste japans (lees engels😬) onderhandeld en nog maar 1 aangeschaft.

8 likes

Hij was gelukkig maar een paar tientjes :wink:

Soms denk je: kopen of delen? Ik besloot een laag bod te doen en hem daarna te delen in het vintage deal topic. Alleen werd mijn bod automatisch geaccepteerd 🫣
Of het een dealtje was moet nog blijken! 60s of 70s denken jullie?

22 likes

Wat een leuk horloge! Ik mag deze stijl wel!. Als ik het moet zeggen, begin jaren '70. Zou hem zo wel willen…

1 like

Hij is met 39mm misschien wat te groot en lomp voor me, dus wie weet. Vooralsnog kijk ik uit naar het pakketje!

2 likes

Kom op Tim, een nieuwe balansas zetten, dat is de volgende stap! ( En dan kun je het mij straks ook leren😅)

1 like

Ik vind hem ook leuk! Ben benieuwd wat er in zit?!

1 like

That’ s the true spirit of vintage!
We leren veel van jou, bedankt daarvoor!

1 like

Voor de merkloze is een ander uurwerkje onderweg (2 eigenlijk, just in case) voor de Lanco zou het best eens een optie zijn, onderdelen zijn redelijk schaars (Lanco 922).

Zijn soms de leukste deals die je niet verwacht :grinning: Ik schat hem jaren 70 gezien de kastvorm :slightly_smiling_face:

1 like

Cool ding!!

1 like

Ik gok eind 60, begin 70. Leuke vondst :+1:
Grappig:

Zal niet kloppen lijkt mij :thinking:

1 like

Gezien de kast schat ik hem eind jaren 60 begin jaren 70. Wel een flink ding, haha. Niet echt mijn style, maar als je er van houdt is het een mooi horloge :smiley:

1 like

Dacht ik ook aanvankelijk. Echter het kastdeksel leest ‘100% waterproof’. Is dat niet afgeschaft vanaf 1967 of zo?

Heel flink ja, 39mm en nog blokkerig gevormd ook natuurlijk. We gaan het zien :sunglasses:

1 like

Wel beter dan 99% waterproof. Daar zou ik toch ongerust op worden😅

1 like

Ook een beetje de “schuld” van @Andrew en ik heb eens de centen voor een anders onvindbaar horloge. Hopelijk komt ie ook echt aan :smile: (meer als ie er is.)

11 likes

Haha, je hebt 'm werkelijk gekocht. Wat cool :smile: Mooie wijzerplaat en die rode accenten zijn ook top.

2 likes