Hoe? Per ongeluk op de buy it now en 3x doorklikken?
Mooi! Zal ze blij mee zijn
Laten we het hopen
Mwwwa, Jenneke, dat gaat mij niet gauw lukken - ik kijk veel online maar koop er nooit…
Ok, enkele keer van bekende hf-ers .
Deze Citizen spotte ik bij een antiekwinkel, niet heel goedkoop & kapot glas & bracelet, maar oranje is net te leuk.
En nu moet er echt weer wat anders uit, goede voornemens …
Nice score, was een mooi lotje op marktplaats.
Dat vond ik ook
Toevallig heb ik ook een Citizen Diamond Flake, mooi uurwerk hebben ze als het gaaf en schoongemaakt is.
Succes als u gaat beginnen met restaureren van uw mooie en bijzondere horloges.Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.
Citizen Diamond Flake 25 Jewels
Seiko Goldfeather 25 jewels
Seiko goldfeather 25 jewels
Groeten van Marc
Vandaag de Seiko 3702-7000 (de datumversie) ontvangen.
De non date had ik al. Ik kocht de datumversie als slopertje wegens de originele meshband die ik op de non date heb overgezet. Tsja en dan ontvang je 'm en loopt hij nog best goed.
Naast deze twee heb ik al een hele mooie EL 370 datum met originele band. Vandaar dat ik ook op de non date een mesh wilde.
Edit… schijtirritant, ik zie dat de uurwijzer op de non date niet goed uitgelijnd is. Binnenkort maar even fixen.
Ik heb ze alle 3 gehad in het zilverwit, zonder datum (37-7000), met alleen datum (3702-7000) en met dag en datum (3703-7000). En dan heb je ze ook nog met en zonder batterijdeksel (alleen de vroege hebben geen batterijdeksel), en die hebben ook een zilverwitte sunburst, in plaats van alleen wit. En precies die heb ik nog gehouden:
Ik heb nog steeds een zwarte 37-8000 en een blauwe 3703-8010, hieronder een foto met alle drie de EL-370, die ik nog heb…
Alle EL-370’s die ik heb zijn vroege modellen zonder batterijdeksel.
Deze 2 zijn uit augustus 1970, de 3e die ik heb is iets nieuwer.
Goede keuze, die zijn ook mooier! En mijn 3702-7000 is ook van augustus 1970. De andere twee zijn minder oud, uit mei 1971 en juli 1972.
De non-date is het meest in balans
Bijzonder detail: de non-date en date hebben een andere kast. De non-date is echt een stuk dunner dan de date.
Wow!! Mooie
Dank je, die Seiko Goldfeather in de originele doos is wel heel bijzonder mooi.
Citroensap werkte bij mij wel goed. Oppassen met wrijven inderdaad.
Het is een penanker, dus eerder last van vuiligheid…