Kon het niet laten… of het nou het horloge was of het bandje…
≥ Bigv. - Advertenties op Marktplaats
Alle advertenties van Bigv. op Marktplaats. Bekijk het aanbod van Bigv. en vind producten en diensten tegen aantrekkelijke prijzen!
Onderweg uit Japan. De verkoper stuurde mij een berichtje of ik wel goed had gelezen dat ie het niet doet.
Moet goed komen
Die is erg leuk inderdaad! Heb zelf ook nog even getwijfeld
Ik had daar ook gekeken voor een stem voor mijn ETA 2451 en ook gevonden maar hoe zit dat met bv het glaasje van een Seiko Sportsman. Moet ik dan zelf bekijken welke vorm het moet zijn en dan de maat opmeten en die zelfde maat ongeveer bestellen?? Alvast bedankt voor de info!
Ik heb hem voor 60 uiteindelijk. Met caliber 2609 denk ik, onverwoestbaar…
Gaat een mooie bruine band om… hmmmm. Wordt mn tweede Raketa, heb een Big Zero met dezelfde kast…
Fingers crossed hele aparte I.e.g.
Ik ken toch enkele Crystron exemplaren die dat niet waar maakten
Ik heb nog wel wat stukken liggen gelukkig.
Uit welk jaar stamt deze?!?
Ik meen 612 te zien bij de achterkant, dus dat zou december 1976 moeten zijn.
Voor de sportsman moet je deze hebben:
Vooral voor Seiko kan het handig zijn om dit gewoon even het modelnummer te googlen. Dat van jou is zeer waarschijnlijk 66-8980
Okee, dit is wel ongewoon…
Gewonnen voor het openingsbod van één Tsjechische kroon. Aka 4 eurocent.
Plus drie euro verzending, omgerekend.
Dit ging dan ook over mijn Citizen Crystron
Bedankt ik ga morgen even het modelnummer bekijken,
Volgens mij haal je nu 2 horloge’s door elkaar!
En een Hodinky limited edition zo te zien
Gaaf horloge zeg
Ik heb deluxe dicht bij Tilburg te wonen. Ik kan dus naar van de Gevel. Ik ben niet zo bekend met de webwinkels. Ik hoor altijd veel goeds over Cousins UK…
Deze nacht even op deze geboden en gewonnen. Een diver/racer combo? Eens zien wat er op de mat valt binnenkort
Dit zijn de nummers van op de achterkant en binnenkant deksel.
Ik kom uit op een 266W 01AN als ik zoek op nummer: J11001
J11001
Ah, het is een medium size! Tja, die heeft Seiko ook gemaakt. Daar heb ik er een aantal van liggen.
Je zou eens bij deze heer naar kunnen vragen (Big Vlad). Gewoon een berichtje sturen, dan kijkt hij of hij ze voor je heeft liggen.
Alle advertenties van Bigv. op Marktplaats. Bekijk het aanbod van Bigv. en vind producten en diensten tegen aantrekkelijke prijzen!