Vintage incoming (Deel 1)

Takano…

De Ricoh Swing is wat raar. Zover ik heb kunnen vinden, heeft Ricoh nooit een Durowe gebruikt, alleen Takano in hun eerste serie horloges. Maar die Durowe zijn krengen om te doen. Heeft vooral te maken met het feit, dat de balans heel erg moeilijk terug te plaatsen is, door de brug die er net onder ligt.

1 like

Ik was de veiling vergeten, dus hier niks binnenkomend.

1 like

Ik zie de secondewijzer links liggen dus wat dat betreft compleet. Wordt wel een mooi horloge :ok_hand:

2 likes

Ik zag hem vandaag weer langs komen (met enkel een aangepaste titel) dus hopelijk alles goed gegaan en geretourneerd.

De aangepaste titel:

Screenshot_2894

wat ik 2 dagen geleden zei:

Het zou grappig zijn als het geen

was.

Een mooi Citizen midsize duiker uit de jaren 80
Wat een gave kleur :heart_eyes:

13 likes

Deze is binnen en kreeg er zelfs nog een cadeautje bij:

11 likes

Nieuwe aanwinst. Stopwatch van Excelsior Park. Uurwerk 3364. Deze gekocht als donor voor een dergelijke uit 1900 waarvan ik vind dat het een Torpedo timer is uit WO1.

Deze is van de BPM, de Bataafse Petroleum Maatschappij meen ik. 1948. Functioneert redelijk op het moment. De oudere is kats verroest maar ga ik zoveel mogelijk proberen op te knappen.

10 likes

Holy shit, die lijkt wel de loopgravenoorlog meegemaakt te hebben :exploding_head:

Je hebt in ieder geval wat te klussen :+1:

1 like

Het leuke is dat dit qua tijd wel kan kloppen.

7 likes

Mooi merk destijds :slightly_smiling_face: Bij de mijne lijkt alleen de kleine minutenwijzer los te liggen :neutral_face:

8 likes

Ze schijnen heel vast te zitten. Zit hij los of is de bus scheef?

2 likes

Nooit opengemaakt, ligt al tijden in het beruchte laadje :unamused:

3 likes

Top!! Had ik niet gedacht.
Ik dacht eerder geld EN horloge weg!

Goede leer voor de volgende X.

2 likes

Dit mooie drietal Citizen midsize duikers komt morgen binnen :smiling_face_with_three_hearts:
Uit de jaren tachtig.

11 likes

Ik stoor me er niet aan!

2 likes

Deze komt volgende week binnen; de Titus calypsomatic :heart_eyes:

22 likes

Mooie vangst :ok_hand:

1 like

Die President is erg mooi

1 like

Ik zocht al lang een Seiko duiker met deze uitstraling. Uurwerk 6309a en kast 6309. Wijzerplaat 6105 :cry:. Hij schijnt te lopen. Over een week weet ik het.
Wat klopt er nog meer niet aan volgens jullie?

2 likes

Is er iemand die me wat kan vertellen over dit horloge? Als ik geen Markptlaat advertentie mag plaatsen, mijn excuus.

Ik vind hem gewoon tof, heb heb gekocht. Ga hem morgen halen. Maar kan er heeeeeel weinig tot niks over vinden.

Wat zou het waard zijn, is het een orgineel of samengesteld ofzo? Maakt me verder niet veel uit, vind hem tof. Zou het leuk vinden wat meer te weten.

Mijn eerste vintage horloge trouwens :slight_smile:

≥ Seiko quartz — Sporthorloges — Marktplaats.