Had hem gevraagd het veilig in te pakken, nou gelukkig had hij dat ook gedaan, De pakjes bezorger van postnl gooide het pakje vanuit zijn bus zo de oprit op, terwijl op het pakje met plakband waar breekbaar op gedrukt stond was dicht geplakt, Mijn pakje heeft een meter of tien gevlogen en we hoorde het vallen vanuit de werkplaats
Jezus.
En hier is er, naar goede gewoonte, weer een gekende situatie geweest. Zo’n geval van “nu moet het echt even gedaan zijn, ik heb al veel te veel gekocht” en dan passeert iets waar je al heel erg lang naar zoekt, spreekwoordelijk om de hoek.
Een Strela. Originele wijzerplaat, wat griezelig zeldzaam wordt. En een onaangepast 3017 binnenwerk met een matching serienummer. Iemand heeft de wijzers rood overschilderd, dus dat moet ik proberen er af krijgen, of anders een set wijzers proberen te pakken krijgen. Eventueel de kroon, want die is ook nog origineel en vrij versleten.
Ik kijk er naar uit.
waarschijnlijk heb je gelijk, ik laat het weten als ie toekomt
Geen glaasje? Hoop dat ie de post gaat overleven
die is idd ook niet lelijk, ben benieuwd hoe groot ze zijn. Op basis van de duikhorloge, het veel te smalle bandje op de Helvetia hoop ik de ze oversized zijn - we zullen zien
Altijd spannend en dat is de helft van het plezier
Ik denk dat de verkoper de bezel plus glas ff los had gewipt voor de foto van de wijzerplaat.
Ik hoop t… zie wel eens vaker vintage langs komen waarbij de helft ontbreekt
Much better.
Nou je hebt het pakje tenminste. Ik heb nog een pakje met 5 automatische horloges tegoed en een Pontiac maillot Jaune…
Echt prachtig!!!
Oeh een midsize Omega pre bond
Yes sir! Quartz versie. Het tussen model, zonder Mercedes wijzers en met de enkele sluiting. De mooiste editie imo, want de Mercedes handen maakt in mijn hoofd; ik wil een Rolex maar het lukt niet idee.
De dubbele sluiting op een midsize is overkill.
Hopelijk is de spoel en het circuit van het uurwerk nog in takt en geen franken onderdelen.
Waarschijnlijk klopt alles gewoon, maar blijft altijd spannend als je iets koopt van 3 foto’s, gemaakt met een oude aardappel zonder verdere info . Maarja… Als je tegenwoordig een naald in een hooiberg zoekt (als in; een koopje), moet je risico nemen. Gezien het verkopers profiel en platform durfde ik het aan.
Ik zal ze posten als ze binnen zijn. Mogelijk een eigen na topic maar ik denk gewoon in dit draadje
Schitterend. Dit is het horloge wat mij zo ongeveer de vintage chronograven heeft ingetrokken. (En dan helemaal met de zwarte wijzerplaat)
Ik denk dat dat mijn graal is, trouwens.
Erg mooi, kan mij helemaal voorstellen dat je dan tóch nog weer wat koopt.
Fantastisch - hele leuke display
Wat heb ik nou gedaan?
Dit dameshorloge kon ik niet laten liggen; fantastisch font en heerlijke uurwijzer!
Nu nog kijken of ik een van de dames thuis hier enthousiast voor krijg…
Dat laatste is hier vaak het probleem
Hier idem.
Maar bij deze kon ik de verleiding niet weerstaan…
Oh ik laat me er ook niet door weerhouden hoor