Vintage incoming (Deel 1)

Vandaag deze binnengekregen. Ik vind de kleur zelf erf mooi, ziet er heel netjes uit en is verkocht als zijnde goed werkend. Even opwinden en lopen maar. Band is niet helemaal mijn smaak en te groot. Eens kijken hoe ik die kleiner kan maken.

12 likes

Mooi! Ik zou er een andere band opzetten, leer bijv.
Dit zijn van die harentrekkers :face_with_peeking_eye::grimacing:

1 like

Daar zit ik ook al over te denken. Zal het bandje eens meten. Van de week bijna geen tijd aangezien ik nog drie dagen op cursus mag en dan niet thuis ben.

2 likes

Onderweg.

Lip, Pontiac Maillot Jaune en Rodania automaat

17 likes

er is er hier eentje jarig, driekwart eeuw, dat verdient een vet kadootje en ja eigenlijk willen we de rado standaard ook snel vol. Dus als volgt geschiedde: vanochtend mocht de jarige een pakketje open doen en wat was de pret groot, er bleef maar spul uit het pakketje komen :slight_smile:

de jarige job ging ook tellen, gesteld dat we ze allemaal in orde zouden krijgen dan komen we nog maar 18 radootjes tekort om alles hier in huis gevuld te krijgen. Hoela er is eentje blij hier zalle.

29 likes

Gefeliciteerd en super pakket/kado!

1 like

Gefeliciteerd! En wat een geinige band bij die blauwe rado. Met blauwe halve maandjes. Sowieso mooie bijpassende banden (owja, en leuke horloges :wink:).

1 like

Van harte gefeliciteerd!:tada:

Het blijkt wel dat wanneer jij een kado krijgt, je wel weet hoe laat het is :crazy_face:

3 likes

Proficiat en… wauw!

1 like

Gefeliciteerd!! Mooie r(k)ado lag er op de mat.

1 like

Hij heeft de winkel leeg gekocht :rofl:

Gefeliciteerd en heel veel plezier ervan. We zien de service verslagen graag verschijnen :sunglasses:

1 like

Van harte gefeliciteerd @Vintagewatchstuff en dat zijn mooie kadootjes

1 like

Gefeliciteerd, een dag om niet te vergeten :partying_face:

1 like

En happy B day voor de jarige! Fraai stel weer hoor!

1 like

75! Dat zijn veel kaarsjes. Dikke proficiat. En zo’n kados, je zou van minder blinkende ogen krijgen :smile:

1 like

En hier tweede keer goeie keer hoop je dan. De vorige Cyma was een scam, deze is met kopersbescherming en van een meneer met 500+ positieve en recente ervaringen.

39mm zonder kroon dus een echte jumbo. Werkend. Ben benieuwd.

27 likes

Das een mooie!!!
Ben benieuwd naar de foto’s als je deze gaat servicen! Ga je het horloge servicen?? :smiley:

1 like

Heel fraai, deze.

Anders past dat enorme movement natuurlijk niet :slightly_smiling_face:

2 likes

Dat zal afhangen van hoe de cijfers op de timegrapher er uitzien (en hoeveel frituurolie ik ontdek vanbinnen). Zit er wel in maar ik heb een stevige backlog. Er liggen er nog meer dan 30 te wachten op actie :sweat_smile:

2 likes

Gaaf zo’n groot uurwerk erin, groot met een reden :+1::grin:

2 likes