Vintage incoming (Deel 1)

Volgens mij hoort ie zo te zijn. Alleen zou de kast een mooie brush moeten hebben.

2 likes

Oh, denk je?
Het referentiemateriaal wat ik zo snel zie op internet zit ook wel gladde kasten tussen, zo lijkt het. Maar misschien zijn die ook wel gepolijst.
Zal eens verder zoeken / beter kijken.

3 likes

Hier hoort inderdaad geen bezel op, maar volgens mij hoort de voorkant van de kast wel geborsteld en de randen wat scherper. Kijk deze maar:

3 likes

Op deze foto is het wel heel duidelijk. Wel mooi met die brushing
Het sub- nummer van deze is wel anders (-4 ipv -2x) ik weet niet wat daar de betekenis van is.

1 like

Serie? Als je zoekt kom je ook een 1x tegen met brushing en scherpere kastranden

1 like

Grappig, had precies dezelfde maar dan wel iets minder netjes dan de jouwe.

13 likes

Weet ik ook niet helemaal zeker, maar kasten zijn wel gelijk. Volgens mij heeft dat wat te maken met de uitvoering; verguld/staal, type bezel, type wijzerplaat, zoiets.

2 likes

Na een voorspoedige reis vanuit Zweden is Matina vanmiddag gearriveerd.
Ik heb haar gelijk onderhanden genomen, maar dat ziet u in het andere topic,’ welk vintage draag je vandaag’.

10 likes

@Plees , @lassale , @wbcoupe ,
Bedankt voor jullie input.

Ik zal eerst eens zorgen dat ie technisch in orde komt.
Brushing aanbrengen misschien, maar dat zal ik eerst op een sloperskast moeten oefenen.
We gaan het zien.

5 likes

Succes, ik zie graag het eindresultaat :smiley:

2 likes

Ik val in herhaling: je kan niet genoeg … duikers …

20 ATM baby panerai kast met schoefkroon
heb wel mijn twijfels of die groene secondewijzer origineel is
nu enkel de plexi :cold_face: uit de bezel krijgen zonder dat die breekt en we zijn good to go

15 likes

idem kast als de H 200 (rechts boven)

10 likes

7 likes

Ik weet zeker dat ie er heel erg van gaat opknappen. Check onderstaand topic eens. Verderop in dat topic verklapt @Brodie hoe hij het heeft gedaan en anders wil hij je zeker wat tips geven.

4 likes

Deze kast is wel heel anders dan de 1000 meter baby panerai

3 likes

de baby baby Panerai dan :wink:

1 like

198.001 incoming :cowboy_hat_face:

22 likes

Das een mooie!!

1 like

En die Seamaster 166.001 dan!! Die mag je hier ook plaatsen hoor!!

1 like

Klopt haha, crosspost;)

16 likes