Ik heb het gezien, op eBay heb ik een set gezien, deze is het.
Het lijkt me wel oké, wat denk jij er van?
Ik heb het trouwens zojuist besteld.
Zou me niet verbazen als het precies dezelfde set is
Zulke sleutels zijn zo veel steviger qua ontwerp dan zo’n jaxa opener dat zelfs al zijn ze van pisbakkenstaal dat ze het nog prima doen. Dus volgens mij kun je je er sowieso geen buil aan vallen
Ruwe diamant, nieuw glaasje erin en het oogt ook al beter
Die is echt mooi. Een keer goed oppoetsen zal al een hele verbetering geven, en inderdaad een nieuw glaasje.
Je hebt in ieder geval t goeie voorbeeld bij die van @LVA
Mooi project en dito horloge in spé
Damn wat een beauty
Zo NOS zal de mijne nooit meer worden
Nu ik deze weer zie, zal ik die van mij eens opzoeken. Is alweer een hele tijd geleden dat ik hem nog eens om had.
Wat ga je met de kast doen ?
Opnieuw verchromen
Moet ik ook eens naar kijken ooit. Voor deze bvb, die onderweg is:
Ik vraag me wel af wat er onder die chroomlaag zit, de kleur lijkt me te licht voor messing. Misschien dat de chroom wegpolijsten al genoeg zou zijn. Zou nog kunnen passen bij de patina verkleuring van de wijzerplaat.
Ook al zo’n knaller!!
Nieuwzilver waarschijnlijk. Oxideert wel als de neten, je blijft aan het poetsen als je dat blank wilt houden.
Zou zamak kunnen zijn.
Eerste keer dat ik er van hoor.
Nickel silver , maillechort , German silver ,[1] argentan ,[1] new silver ,[1] nickel brass ,[2] albata ,[3] or alpacca [4] is a copper alloy with nickel and often zinc. The usual formulation is 60% copper, 20% nickel and 20% zinc.[5] Nickel silver does not contain the element silver. It is named for its silvery appearance, which can make it attractive as a cheaper and more durable substitute. It is also well suited for being plated with silver.
Welwelwel zou zomaar kunnen inderdaad.
Naar welke kleur oxideert dat dan? Koper zou groen/bruin zijn, maar dit…