Oohja, en dit Omega zakhorloge nog. Niet omdat ik zakhorloge’s spaar maar meer om het feit dat dit de grote broer uit 1952 is van mijn Omega Polshorloge uit 1954 is!! (Volgens mij) want ze lijken wel erg veel op elkaar.
Ik ga Japans en duiker! Dat is weer eens wat anders!
Schijnt dat de wijzers niet verzetten, maar hopelijk is de verkoper niet bekend met de derde stand van de kroon!
Hij schijnt wel te lopen…
Nieuw glas zal ook veel doen!
Daar was je heel snel bij!
Dominiek, de Vinted verkoper, lijkt er toch al wat verstand van te hebben. Maar ik hoop met je mee
3 dagen geleden had hij er nog eentje te koop met een afgebroken opwindstift en een niet gebarsten glas voor iets meer.
Dankjewel Akrid, ik vond het een leuk horloge voor in de verzameling, was niet echt goedkoop, maar
goed wel tevreden over de prijs, er komen nog wat leuke horloges aan, misschien zelfs een Moser, maar dat weet ik binnenkort.
Vandaag post gehad uit Japan. En erg blij met wat ik ontvangen heb. Hier zit weer een hoop tussen, waar ik wel wat mee kan. En ik dacht, zal mijn bescheiden aanwinsten hier even tonen…
Een paar doosjes met onderdelen van Japanse horloges uit de jaren '60… Hier ben ik wel blij mee, omdat deze onderdelen steeds schaarser beginnen te worden. Er zit vooral veel Seiko bij, en daar was het mij om te doen…