Vintage incoming (Deel 1)

Die bovenste Seikomatic is een mooi ding zeg ! :ok_hand:

Zoiets als deze? Ik heb er al eentje…

10 likes

Arctos Elite

7 likes

Mooi hoor, voorlopig wacht ik even met dit model, deze horloges zitten in de duurdere prijsklasse. :blush:

Qua prijs vallen deze horloges nog best mee. Deze zal ongeveer voor zo’n €350-400 gaan… en ik vind ze mooier, dan de GS 6246-9000.

1 like

10 likes

Ik had eigenlijk nog geen Seiko in m’n “verzameling”,
en toen ik deze zag op Ebay niet geaarzeld en op de buy now button geklikt toen ik voorstel van verkoper kreeg.

Zoals met de meeste horloges uit Japan is er zo te zien altijd goed voor gezorgd, wel een beetje vies.
Dag, datum aanduiding is in Engels en Spaans dus denk niet altijd voor Japan bestemd geweest.

Gaat even in de to do rij voor service bij @Serge2

9 likes

Vrij naar het motto: Ik moet niets meer kopen, want ik heb al genoeg horloges. Ach ja, er kunnen er nog wel een paar bij…

Zakhorloges heb ik een aantal, maar nu dus nog een paar…

En nog een Seiko EL-370…

13 likes

In navolging van Monty Python’s “Ministry of silly walks” lijkt het mij gepast ook een “Ministry of quirky watches” op te richten.

Dingen die net even anders zijn vind ik vaak wel interessant en zodoende viel mijn oog op deze nogal monsterlijke Zentra.
In een vlaag van verstandsverbijstering het eerste bod gedaan en vandaag kwam er een berichtje dat ik niet geheel verbazingwekkend de hoogste bieder blijk te zijn.

Dus…

16 likes

Veel plezier ermee Mr. Sillywatch :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Dito. Zo zou deze ergens deze week moeten binnenkomen… :sweat_smile:

Een echte Shams Aldhuha. Juist ja.

17 likes

Is dat niet waar ze die opgravingen gedaan hebben in Ethiopië?
Schijnt zeer bezienswaardig te zijn.

Ik kan er zelf niks over terugvinden buiten dat het een familienaam lijkt te zijn. Maar ik vond hem gewoon tof om zien. Wel geen flauw idee welke maat dus voor hetzelfde geld is het een damesmaatje. :smile:

1 like

Lekker radiumbom zonder glas :exploding_head:

Ziet er zeker goed uit, met die hoge cijfers :ok_hand:t3:

Vraag ik me wel af ja, of dat radium is - is wel erg donker. Maar het is met glas, de verkoper vond het alleen nodig om het zonder te tonen (omdat het glas gigantisch bekrast is).

Ah gelukkig, gezien de leeftijd denk ik wel wat het radium is, hoeven we natuurlijk niet spastisch over te doen, maar zo zonder glas was het wat apart :rofl:

Oh en super mooi horloge trouwens :ok_hand:

Lijkt me zeker radium.

Eigenlijk NA, maar moet alles nog uitzoeken. Heb me laten gaan in Japan :sweat_smile: en om @BorisK aan te halen: silly watches heb ik ook iets mee:

Ook nog glaasjes en onderdelen kunnen scoren:

Nog wat meer kunnen scoren en dat allemaal tegen belachelijk lage prijzen en nu nog moet binnen komen:
1yen :rofl:

Ietjepietsje duurder, maar het geld zeker waard
IMG_9510
Tja, en zo blijf je bezig :grimacing:

18 likes

Jezus, waar vind je dat soort dingen :open_mouth:

Rado rado! @Vintagewatchstuff zal wel tips kunnen geven :smile: super spul.

1 like