Vintage incoming (Deel 1)

Het was weer een leuke zondag op Tradera, nog wat leuke horloges gekocht, sommige horloges misgegrepen, die gingen te duur weg, maar toch een paar leuke opknappertjes binnen kunnen hengelen waaronder,
Sandoz automatic
SPG - uit de jaren 50 werkt prima
DOXA - 37 mm Jumbo
Hellas automatic
Arsenal Genève 34 mm staal.

9 likes

Na het zien van de eerste fotos dacht ik nog, leuke Rado’s en Technos (exact dezelfde ooit eens kunnen kopen op een veilingsite). Maar daat kwam nog een extra ritje DHL achteraan :flushed:
Proficiat, mooie aankopen.

2 likes

Jemig Friso, jij kan weer effe vooruit :joy:!
Paste het allemaal in een zeecontainer?

1 like

Nee, had er twee nodig :rofl: Daarover gesproken: die ga je hier wel nodig voor hebben

:face_with_spiral_eyes: :face_with_peeking_eye:

8 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Ik zit net te denken dat dit lot wel iets is voor @Macx :wink:, kan je even vooruit :grin:

4 likes

Had die glaasjes en onderdelen ook zien staan, en had die ook willen kopen, maar ik heb een weddenschap verloren met als voorwaarden dat ik niks meer mag kopen als ik de weddenschap zou verliezen. :crying_cat_face: :crying_cat_face: :angry:

5 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Dat zijn wel de beste weddenschappen hé, die waar iets aan vast hangt!

3 likes

Beter voor mij ook :grin:

1 like

Deze komt net voor mn vakantie binnen.

Door de krassen heen lijkt me er een prima (licht aangetaste) wijzerplaat achter te steken icm met een automatisch uurwerk…
Ben benieuwd…

10 likes

GGGGrrrrrrrrrr snik snik snik

1 like

:innocent:

1 like

Nog een kleine lading lcd-quartz horloges… Normaal zou ik hier nooit op geboden hebben, maar er zit een horloge tussen, op welke ik al een tijdje aas…
39d3c93

10 likes

Iemand hem al opgemerkt?

Het is deze, de Seiko LC 0624 Lemon Face…
39d3c97

De hele partij gekocht voot €18…

12 likes

Niet veel tijd gehad om te raden :joy::grin:

2 likes

Als ik had moeten gokken dan had ik dat juweeltje van Heffner aangewezen :joy:

3 likes

Playboy……. Had ik ook geroepen :joy:

1 like

Yup, zou ik ook gegokt hebben. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zag hem :+1:

2 likes

ze zijn binnengekomen. Hier is er eentje die nu na het uitpakken al gelijk vond dat we de weddenschap maar moeten vergeten en af en toe nog maar wat dingetjes moeten aanschaffen. nu ja als ik al dit moois zie, dan snap ik het wel, we houden het in beraad :rofl: :rofl: :rofl:

En dan hier het pakket, er kwamen 3 pakketjes aan, in het eerste pakketje zat iets heel lekkers dat @jenneke voor ons bij had op de vorige knutseldag, dat was zo lekker dat we gezocht en gevonden hebben en ineens nog een paar kilootjes van gekocht hebben

en dan 5 minuten later ging de bel weer met deze 2 pakjes

20240703_131722

en daar zat het volgende in

hier zijn we wel ff zoet mee …

24 likes