Vintage incoming (Deel 1)

Het zal nog niet zijn! Proficiat!

1 like

Haha altijd mooi om te zien hoeveel Rado’s jullie uit JP halen :grin: Leuke horloges, best wel ondergewaardeerd en daardoor goedkoop. Succes met al die ETA’s die je zo geweldig vindt :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Gezien jullie tempo, zsl dat best meevallen…

Maar mooie horloges, hoor!

1 like

Zo goekoop vind ik ze nu zo dadelijk niet als ik rondkijk in de winkeltjes van vintage horlogeverkopers.

De deze zijn allemaal “junk”. Soms valt dat mee, soms valt dat tegen, maar voor allen geldt dat er werk aan is en aan de meesten redelijk wat werk schat ik zo in. Maar ja dan zijn we langer zoet :joy: :rofl:

3 likes

We hebben afgesproken dat het 1 om 1 wordt: 1 coole rado en dan 1 ding uit de projectenbakskes. Zal toch wel wat voeten in de aarde hebben voor ze op t standaardje staan

4 likes

Wij zitten (zaten eigenlijk… :smirk: :rofl:) echt in de zelfde vijver te vissen. Ik zie een paar exemplaren waar ik ook op geboden heb :sweat_smile:
Mooie aanwinsten en jullie hebben zelfs eenzelfde aangeschaft als ik: de Schilthorn :+1:
Veel plezier met fixen. Toevallig nog een kroon over voor mijn kroonloze purple horse? :pleading_face:

1 like

Maar ik doe ook nog een beetje mee bij de incoming…

Een beetje risico genomen met deze twee…

13 likes

Geen kronen over, hier zou er nog eentje moeten sneuvelen, dan pas zou overal de juiste kroon op kunnen :rofl:

1 like

we hebben ze voor de fun al even op de standaardjes gezet, die staan nu vol en 2 stuks over. dat was niet de bedoeling want op ons lijstje staan er ook nog 10 :rofl: :rofl: :rofl:

maar er is dus ook nog dit

Volgens mij moet er toch nog een extra rado displaytje gezocht worden :rofl: :rofl: :rofl:

20 likes

Wat een fantastisch gezicht zo!!!

1 like

Mozeskriebel :dizzy_face:
Ik dacht dat je bijna klaar was?
Die zwart gekleurden zijn gaaf (de rest ook)
Nu nog zo’n vierkante diamaster, een electrosonic en ze hebben ook hele gave lcd modelllen met wolfraam carbide kast.

2 likes

Wow :star_struck: , wat een collectie, prachtig gewoon.

1 like

Geen van ons beiden is geschoold in lcd, dus daar moeten we voor passen. Ligt hier al 16 jaar een bulova spaceview stemvork in de bak, zouden we in orde willen, maar kunnen we niet zelf

De vierkante diastar met datumhokje is idd eentje die we nog willen, vergeten op de lijst te zetten. Maar al bij al zijn we tevreden, ook als er niets meer bijkomt.

Wij vinden de oranje geweldig leuk. Gewoon die kleur e net op tijd in huis om mee te supporteren voor Oranje :netherlands::netherlands::netherlands:

4 likes

:rofl: :rofl:
ik heb al eerder gezegd: told you so:

Ik mis nog een Marstron en een Electrosonic. :smirk: Plaatje voor de sfeer:

7 likes

we vinden die erg leuk, maar wat we zelf niet kunnen, halen we niet in huis. Dus deze zullen hier nooit in huis komen tenzij we er in goede werkende staat vinden.

1 like

Van de electrosonic snap ik dat de Marstron is een elektromechanisch horloge met balans. Dat zou te doen moeten zijn. ESA werkje en doorrrrr

zomaar een vraagje, als die niet loopt, kun je die dan zelf repareren???

Ik had hier gisteren een foto geplaatst van een lotje dat ik gewonnen had, naderhand dacht ik dat het wel een beetje opschepperig over zou kunnen komen en had het daarom er maar weer af gehaald, nu zie ik zoveel horloges gepost dat ik toch maar weer de foto met het lotje terug heb geplaatst.
Deze zes vallen in het niet met al die horloges hierboven.

Dit lot gisteren gewonnen met zes stuks waarbij de Eterna Matic de reden was dat ik er op had geboden.

9 likes

Je hoeft je niet te schamen voor je verslaving hoor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik roep het niet van de daken en hou het liever een beetje voor mezelf, met andere verzamelaars deel ik graag mijn horloges, ik ben er elke dag mee bezig tot laat in de avond.
Ik kan me voorstellen dat het showen van de aankopen bij sommige leden wat onprettige gevoelens opwekt, daarom show ik lang niet alles hier, heeft geen zin om dat te doen.
Dit lot wil ik wel graag laten zien, het bevat namelijk mooie opknappertjes en de Eterna Matic maakt het helemaal interessant om op dit lot te bieden, en ik heb het voor een zeer schappelijk prijsje binnen gehengeld.

3 likes