Vintage incoming (Deel 1)

Inderdaad, lijkt al even geleden dat iemand dit hobbystukje in elkaar knutselde :grin:

1 like

Alles aan dit vreemde ding lijkt wel even oud! De kast met vaste lugs, de opbouw van de brug-platine, de patina van de wijzerplaat… Het kan daarom ook geen Mumbai special zijn. Ik zou zeggen: Geef hem een kans! Zoek een mooie set geblauwde wijzers!

Ik zal de boel sowieso eens nader bekijken, ben wel benieuwd wat dit voor damenraapsel is. Maar ik ben er 100% zeker van dat dit zo niet uit de Tissot fabrieken gerold is. Achterdeksel mist ook de Tissot markeringen.

Ik ben ook benieuwd!
En als je het niet ziet zitten neem ik hem graag van je over!:grin:

1 like

Tip: niet te veel poetsen aan de wijzerplaat :smile: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

4 likes

:rofl::rofl:

En gefotografeerd op het douchekleedje :smile:

1 like

Nou eigenlijk een kattenkleedje :grin:

1 like

Lekker zacht!

2 likes

Vandaag dit lotje binnengekomen, ik heb er op geboden omdat er een Arsenal bij zit, de andere drie horloges ben ik niet zo in geïnteresseerd.
Ik heb intussen de Arsenal onder handen genomen en het glas wat vast zat gelijmd vervangen door een wat beter uitziend glas wat ook niet helemaal in orde is, er wordt een nieuw glas besteld.

9 likes

Vandaag binnengekomen. De geigerteller vindt er niet veel aan - 0.25 microsievert per uur als die er bovenop staat, da’s klein bier naast de gemiddelde andere radiumpatiënt hier - maar het is wel genoeg om te vermoeden dat er iets is denk ik (corrigeer me maar als ik mis ben aub @fdpg1963). Toch maar de veiligheidsvoorschriften erbij dus als ik die ooit openmaak.

1 like

Dat is een kleine hoeveelheid ja, net boven de achtergrond.

Mocht je die Arsenal ooit eens willen verkopen vraag dan @yvesd , die zal hem graag willen hebben :grin:

1 like

Er staat gelukkig geen kanon op als symbool. Maar onvoorwaardelijk : Tottenham till IDie!

2 likes

COYS

2 likes

Birthyear (‘82) 6458-6000 ontvangen…

12 likes

Met al dat Rado geweld dat hier passeert (jaaa @Vintagewatchstuff ik kijk naar u!! :rofl:) was het onvermijdelijk dat ik ook eens een blik ging werpen, dus bon, het is zover. Gewonnen en betaald, wachten op aankomst in de hangar van Buyee.

Verkocht als “schroot” maar de uitgebreide beschrijving zei dat het horloge na een paar keer schudden “maar” 20-30 minuten loopt en dan stilvalt… wat mij voor een automaat zonder onderhoud niet zo enorm raar klinkt. We leven op hoop.

Ik ga wel een pak DNA kaas moeten schoonmaken, afgaande op de foto’s. :sweat_smile:

11 likes

:grin:Lekker bezig Lennert! Wel mooi m bij de RADO familie

1 like

Oeh had je dat nu beter niet gedaan dat naar ons kijken, wie weet wat voor troep kopen we en wie weet wat voor troep krijg je aan :rofl:
Alle gekheid op een stokje wij zijn nog steeds rado-gek en misschien bijt de microbe jou ook wel na de eerste

Wij hebben ons dus toch ook niet echt kunnen houden aan “er komt niets meer”. We zijn nog niet uit geradoot en het rado-vissen vinden we ook erg leuk. Dus toch weer eentje op weg naar het warehouse

12 likes

Ik heb ook nog een mooie onderweg. Ook nog eens voor een zacht prijsje:

12 likes