Hoe vaak heb ik “told you so” gezegd?
Gewoon lekker doorgaan
Ik heb die ook zien staan! Maar het is geschift hoe groot het aanbod aan Rado is daar… en hoe klein hier.
Al heb ik wel ontdekt dat er een horlogemaker zit in de stad van de schoonouders die oa Rado opknapt en verkoopt. Zien er alvast uiterlijk super uit dus misschien eens piepen daar ook.
[quote=“Plees, post:4525, topic:297326”]
Ook nog eens voor een zacht prijsje:
[/quo
l
Leuk dat je die te pakken hebt, had hem ook gezien,
Dat vond ik nou ook en die zie je niet zo vaak de chronometer versies.
ik heb de jouwe ook zien staan
In het vorige pakket zat eentje, de Manhattan met crème plaat, waarvan de plaat voor mij echt niet ok was. En toen zag ik dat er een plaat + mechaniek te koop stond daarvoor, die gekocht, maar pakje nog wat aanvullen he voor we het laten opsturen. Zit nog naar eentje te kijken die over 4 dagen afloopt, die zouden we nog per se willen, staat ook op de lijst, dus die pogen we ook nog aan het pakje toe te voegen.
Nieuwe afspraak is 3 radootjes per maand vanaf nu
3 maar?
ja 3 maar. Uiteindelijk wil ik ook echt stoppen, duolid 2 is al gestopt en voor mij voelt het echt dat de tijd daar is. Dus afbouwen maar dan geleidelijk
Ligt al een hele week een half gedemonteerde seiko LM op tafel en ik kan er me niet toe brengen voort te doen. heeft ook wel te maken met het seikogehalte, maar al bij al is het goed geweest. Mooi einde aan breien en hopen dat niemand gaat zitten bieden op het ding van me lijst, dan kan er weer eentje geschrapt worden
Allez ja stond niet op de lijst , is nadien nog toegevoegd, ik was dat model vergeten
Het is afkicken hè
Schuif maar deze kant op
Geinig 37mm chronograafje voor weinig deze kant op. Kijken of ik hem zo houd of dat ik opzoek ga naar een vervangende -niet originele- plaat.
Uurwerk is een Landeron 148
Stoppen moet natuurlijk komen he. Tegen de goesting in beslissen geeft alleen maar spijt en frustraties, zowel geforceerd voortdoen als geforceerd stoppen. Eric is ook al goed in de 70 en die doet het nog graag, maar op zijn tempo, en niet alles meer. Hij heeft wel het voordeel dat hij graag grootwerk doet natuurlijk, dat kan meestal zelfs zonder loupes.
Wel curieus wat het gat gaat vullen van de horloges eens de goesting daar stilletjes uitdooft. Het begin van een “Show je kantklossen” topic?
Heel Nederland kijkt naar het voetbal, ik ook maar de biedingen gaan ook gewoon door, zojuist deze leuke opknapper gewonnen, het is een Revue Exclusiv, ik kijk ernaar uit om dit horloge in ontvangst te nemen.
Leuke vangst, zag al dat je op MP aan het bieden was dus heb hem even gelaten.
Haha het voordeel van dezelfde naam hier als op MP… thanks Moet ik je in het achterhoofd houden als ik hem niet hou?
Hahah tsja beetje collegialiteit onder de HFers
Je mag hem aanbieden als je hem wegdoet.
Ik heb hier eerst nog een paar chrono-lijkje te reanimeren
Gebookmarked, als ie weg gaat heb je first dibs
Thanks!
Mijn oom had er zo een, die kreeg ik later maar de haren en het bandje gaan niet echt lekker.
Dat zijn de vroege rado modellen uit de beginperiode van rado in de fifties, hebben we nog geen één van. Of het blauw origineel is weet ik niet, t is in elk geval wel mooi.
Voor de fifties bestond rado ook wel maar toen stond er exacto op de plaat, pas in de 1950s werd het rado.