Gedacht gedaan ben benieuwd naar dat zoemertje
Goed bezig
Oh wow… echt geweldig.
Mooi horloge
Vandaag een drietal Seiko Sportsman horloges gescoord. Allemaal uit de 6609-lijn en date only. Maar allemaal wel verschillend.
Van de tweede heb ik ook al de zwarte versie. Deze witte is wel niet zo mooi, wellicht dat ik die ooit nog eens vervang door een mooier exemplaar.
Ik heb gewoon een zwak voor handwinders, dat blijkt maar weer…
Oeh, die is gaaf!
Zeker cool
Heel gaaf zie het bericht nu pas🤣
Wist niet dat deze kasten ook baby panerai werden genoemd. In elk geval een zeer mooi ding!
Hee… deze is leuk!
ik denk dat het best wel te doen is om die middelste te relumen (indices op de plaat en de wijzers)
Dat ga ik ook proberen, zou wel gaaf zijn beide (de zwarte en witte) in goede staat te krijgen. Aan de zwarte hoef ik niet zo heel veel te doen, die is al goed. Maar deze witte heeft toch nog wel wat werk nodig. En misschien dat ik de bovenste ook doe, die heeft immers ook lume.
laat het resultaat zeker zien
wat gebruik jij als binder voor de lume voor de wijzerplaat?
Ik heb een flesje van dit spul (de matte) https://www.aliexpress.com/item/32967867178.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.3b1a1802pNbDOM op komst, met de hoop dat het wat een langere open tijd heeft als de modelbouw clearcoat die ik nu gebruik voor de wijzers.
Oude bekende deze horloges. Je hebt ze van mij gekocht nml
Prachtige plaat inderdaad, ik zie alleen geen markers; dat lijken mij groeven die in de plaat geslepen zijn
Hartelijk dank nog daarvoor Jaap!
Klein wereldje!
Wijzerverzetting van de automaat werkt weer naar behoren en hij loopt nog verrassend goed zonder beurtje.
De handwinder heeft wat meer TLC nodig, maar dat staat in de planning.
Als je goed kijkt, zijn het wel degelijk markers. Maar hij is onderweg dus ik kan snel meer zeggen…