Vintage incoming (Deel 1)

Gedacht gedaan :laughing: ben benieuwd naar dat zoemertje

2 likes

Goed bezig :grin:

Oh wow… echt geweldig.

1 like

2x Pontiac nageur.
Voor ieder arm een, net als zwembandjes…

19 likes

Mooi horloge

Vandaag een drietal Seiko Sportsman horloges gescoord. Allemaal uit de 6609-lijn en date only. Maar allemaal wel verschillend.

Van de tweede heb ik ook al de zwarte versie. Deze witte is wel niet zo mooi, wellicht dat ik die ooit nog eens vervang door een mooier exemplaar.

Ik heb gewoon een zwak voor handwinders, dat blijkt maar weer…

8 likes

Mooie Seiko’s, vooral die laatste twee!

Zelf een geinige pointer date incoming

9 likes

Een koelkast uit de jaren zeventig.

21 likes

Oeh, die is gaaf!

1 like

Zeker cool :+1:t2:

1 like

Heel gaaf zie het bericht nu pas🤣

Wist niet dat deze kasten ook baby panerai werden genoemd. In elk geval een zeer mooi ding!

1 like

Hee… deze is leuk!

1 like

ik denk dat het best wel te doen is om die middelste te relumen (indices op de plaat en de wijzers)

Dat ga ik ook proberen, zou wel gaaf zijn beide (de zwarte en witte) in goede staat te krijgen. Aan de zwarte hoef ik niet zo heel veel te doen, die is al goed. Maar deze witte heeft toch nog wel wat werk nodig. En misschien dat ik de bovenste ook doe, die heeft immers ook lume.

1 like

:+1: laat het resultaat zeker zien
wat gebruik jij als binder voor de lume voor de wijzerplaat?
Ik heb een flesje van dit spul (de matte) https://www.aliexpress.com/item/32967867178.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.3b1a1802pNbDOM op komst, met de hoop dat het wat een langere open tijd heeft als de modelbouw clearcoat die ik nu gebruik voor de wijzers.

Deze mooie Seiko Cronos komt eraan. Prachtige plaat, met witgouden markers…

28 likes

Oude bekende deze horloges. Je hebt ze van mij gekocht nml :slight_smile:

Prachtige plaat inderdaad, ik zie alleen geen markers; dat lijken mij groeven die in de plaat geslepen zijn :thinking:

Hartelijk dank nog daarvoor Jaap!
Klein wereldje!

Wijzerverzetting van de automaat werkt weer naar behoren en hij loopt nog verrassend goed zonder beurtje.
De handwinder heeft wat meer TLC nodig, maar dat staat in de planning.

Als je goed kijkt, zijn het wel degelijk markers. Maar hij is onderweg dus ik kan snel meer zeggen…

1 like