De postbode is geweest vandaag, dat is leuk thuiskomen
En ze lopen allemaal nog!!!
Hoe ver hebben ze gelopen
Hahah de Pontiac uit NL en de rest uit Spanje, das ver lopen hè
Mooie groene Pontiac!!
Zo, dat is een serieuze bak radium bij elkaar
Na drie schroefjes losdraaien kon de veerton al gedemonteerd worden.
Helaas paste de opwindveer die ik ooit gekocht had niet, het was nog een oud type bruine veer, veel te kort en schiet steeds bij de kern los met opwinden.
Voorlopig verder zoeken naar een geschikte veer of de oude veer proberen aan te passen.
Vintage omega lobster bracelet incoming. Hopen dat dit wat is:
Ik schaam mij wel kapot voor de carbon footprint van dat ding.
DHL vliegt hem van caracas naar Panama naar miami, naar cincinatti en dan naar schiphol.
Vandaag kwam het Weber Peclet horloge binnen, en het viel niet tegen.
Het horloge werd verkocht als zijnde defect en er waren twee slechte afbeeldingen toegevoegd.
Het piepkleine kroontje was met moeite met de nagels te draaien, maar toen dat eindelijk lukte begon het uurwerkje zowaar te lopen.
Het uurwerkje is een oud type ETA 2824-2 sneltikker met 17 jewels.
Bij een belgische handelaar vandaan? Lijkt op een exemplaar dat ik herken van de Rikketik. De beste man heeft veel leuke NOS modellen zoals deze
Ik geloof niet dat er speciaal voor deze band wordt omgevlogen. De band gaat gewoon mee op de route, dus dat valt mee Clim
Onderweg is een Citizen 7 Compact. De tegenhanger van de Seiko Weekdater. Beetje een gok, gezien de staat, maar ziet er redelijk origineel en compleet uit.
Zo moet ie er uit gaan zien:
Met binnenin het sexy autodater automaat uurwerk.
(foto van internet, dus het is nog een verrassing hoe de incoming er van binnen uit ziet)
Klopt helemaal
…en met de taxi naar huis
Prachtig!
Hahahahaha, zou wat zijn.
Ik heb mij alleen vergist, pakketje is net aangekomen op Brussel.
Ik denk dat ik de zuidplaspolder in mag planten met bomen ter compensatie.
Globetrotterbracelet
Voor op een omega CO2-master, ook wel Sea-O2-master
Hele fraaie help me even: voor welke Omega is dit ook al weer? Ik heb het gezien, maar net zo hard weer vergeten
Edit: niet doorgelezen, je hebt het antwoord al gegeven