Dank je!
Ik zal er aan denken.
Niet bij dit setje. Volgens mijn zijn dat alleen maar relatief onschuldige metaalzouten. Daarom kun je er ook niet mee verchromen; dat moet inderdaad met cyanide, en die rommel wil ik niet in huis hebben.
Vandaag kwam het lelijke eendje ofwel de King Seiko 4502 binnen.
Op de foto’s zag het er vreselijk uit, maar ik nam de gok en hengelde de KS voor een klein prijsje binnen.
Foto’s voor het poetsen.
Na het poetsen met een druppeltje Brasso.
Het blijkt dus een heel mooie KS te zijn, op de foto’s zijn een paar afgesleten hoekjes te zien, maar in de praktijk zie je daar vrijwel niets van.
Ook is de veer gebroken, daar moet een nieuwe in.
Ik ben blij dat ik de gok genomen heb.
Mooie KS hoor. Goede gok geweest.
Mooie KS. Met een vintage-look bruin leren/suède bandje eraan?
Over het bandje moet ik nog nadenken.
Af en toe koop ik een grappig dameshorloge in het kader van “leuk voor de vrouw” in 90% van de gevallen wil ze hem toch niet, maar heb ik weer lekker wat te freubelen. We gaan het gewoon nog een keer proberen!
Mooie vondsten allemaal weer. Die groene Pontiac van @TKH is leuk zeg!
Ik heb een vintage Omega verkocht aan een vriend -kijken of ik die ook in de hobby krijg- en heb diezelfde avond nog een scherp voorstel gedaan op Evay voor een horloge dat ik al hele lange tijd wil. M’n eerste Japanner ook…
En mooie Citizen heb je daar!
Thanks, is uitgegeven door de Japanse spoorwegen en heeft ook Japanse gravering achterop. Mooi formaat 36mm en lekker dun. En Arabische cijfers, ben er wel achter dat ik daar toch wel een hele sterke voorkeur voor heb.
Nu kan ik zeggen dat deze aankomend is
Nog even in spanning afwachten
Das een lekkere!
Hele mooie!
Vooral die twee Quartz Seiko’s vind ik geweldig
Zo! Beauty
Mijn schoonvader droeg een Sicura. Schoonzus draagt die nu, in zijn herinnering.
Voor mezelf maar eigenlijk stiekem ook een beetje voor mijn vrouw heb ik hetzelfde model incoming:
Zeker
Dank, ja hè
Daar ga ik na mijn vakantie aan verder en daar zal er wel eentje van vertrekken (ik heb er al enkele…). Nu lopen deze twee nog niet, maar er zit wel iets beweging in… We zullen het gaan zien.