Vintage incoming (Deel 1)

Als het goed is komt deze morgen binnen, benieuwd naar de staat ervan.

Wat me triggerde was de Lange & Sohne look (al ben ik mss de enige die dat ziet :joy:)

13 likes

Goed gespot! Dienst horloge van JNR. Inmiddels al een paar dagen om de pols, was er binnen twee weken vanuit Vietnam. Zal er nog even een goeie NA van maken.

7 likes

Hoi Clim,

Is dat een originele “Tissot” fixoflex?

1 like

Ik heb nog nooit een originele Tissot Fixoflex gezien, het klinkt eng in ieder geval.
Ik zal er eens naar kijken.

1 like

Nou… aan jouw net verworven Tissot zit een fixoflex. Ik heb er ook zo eentje liggen, waar ik niet zo veel mee doe, vandaar…

Eerste bericht en meteen een leuk.
M’n eerste vintage horloge is “incoming”.

Me laten gaan op een Catawiki veilig voor een Zenith die nog wat TLC nodig heeft maar het is alvast een goedkope instapper.

13 likes

Leuk horloge van een prachtig merk! :ok_hand: En welkom op het enige échte Horlogeforum! :+1: :slightly_smiling_face:

1 like

Nou, deze is dus niet binnen gekomen maar in plaats daarvan onderstaand horloge. Verkoper reageert niet meer op mij (wel op berichten van mijn vrouw op een andere advertentie en adverteert volop dagelijks op MP)

Kan iemand iets over de Rado zeggen?

5 likes

Dat is wel vreemd.
Je heb geen gegevens van de verkoper?

Ik heb naam, rekeningnummer, adres. Is niet ver van me vandaan maar mijn vrouw heeft liever niet dat ik even langsrij :joy:

Na even Googelen twijfel ik ook ernstig aan de echtheid van dat ding.

Heb er al een aantal berichten aan gewaagd, foutje kan gebeuren maar reageert nergens meer op.

1 like

Balen zeg, zeer frustrerend, zeker wanneer je uitkijkt naar een NA.
Misschien moeten we een HF-knokploeg oprichten.

1 like

Seiko 7546-602A Sports diver. November 1979
Schermafbeelding 2023-07-12 om 10.48.38

2 likes

Uitbetaald worden in projectjes wanneer je voor iemand een plexiglaasje hebt vervangen.
Win-win!

11 likes

Zojuist aangeschaft. Wie kan mij meer over deze B&M vertellen? Leeftijd? Authentiek of niet?

6 likes

Ik had m ook gezien, leuk horloge. Of die echt is, geen idee :crossed_fingers:t2: die verkoper heeft nog veel meer leuks te koop staan.

Dat zijn leuke klanten :+1:

Ik heb zojuist deze, vergelijkbare gekocht…

1 like

Ook weer een pareltje weten te scoren… wilde een deel van mijn collectie verkopen dus actief chatten op marktplaats. En dan krijg je ook wel eens wat aangeboden, wat je niet kunt weerstaan… Deze Baume & Mercier met Onyx dial is de NA!

19 likes

Nog weer eens een bijvangst, Tissot met als ik het goed heb een massief gouden bezel en rand van het achterdeksel. :innocent:
En als ik het niet goed heb, dan is het nog steeds een leuk ding voor weinig geld :grin:

En wat de hoofdvangst is… daarmee wacht ik nog even tot het binnen is; ook iets van edelmetaal :sunglasses:

16 likes

Dat is een mooie! Gefeliciteerd

1 like