Vintage incoming (Deel 2)

Deze is onderweg als project.

11 likes

Hey leuk. Heb jij die gekocht. Daar is denk ik wel wat moois van te maken. Zag hem ook, maar mijn lade puilt uit… moet echt minder aanschaffen en eerst maar weer eens goed aan de knutsel :sweat_smile:

4 likes

Ik denk ook vaak: ā€œIk koop nu voorlopig even geen horl…hee die ziet er leuk uit die kan ik niet laten liggen!ā€

1 like

:point_up:

:point_up:

3 likes

Vooruit, toch nog eentje van bij mijn favoriete verkoopster. Scheelt toch verzendkosten, zeg je dan maar. :face_with_peeking_eye:

Niet werkend maar het binnenwerk ziet er compleet uit, balansveer niet verkreukt en alles heel vuil. Er is dus hoop.

18 likes

Joechei!:star_struck: Net opgehaald deze mooie 6308! Gekocht van de eerste eigenaar die hem kocht in 1976.

18 likes

Deze heb ik ook nog liggen… maar kom er niet achter of deze uit 76 of 86 komt. Beide jaartallen mogelijk zegt retroseiko nummer zoeken.

2 likes

Van deze weet ik zeker '76. De eigenaar wist nog heel precies wanneer hij hem gekocht had. Het glas (van glas, niet plexi) moet wel vernieuwd worden. En mooi type glas is het, heel licht bol, met een afgeschuinde rand. Hopelijk is dat nog te vinden…

Bij mij zit er denk ik plexi in… vervangen een keer denk ik. Of niet uit 76. Ik zoek weer verder. Mooi horloge wel :ok_hand:t2:

1 like

Iemand hier met connecties in Serviƫ? Zag een bijzondere Tissot op een Servische marktplaats maar de verkoper wil niet naar Nederland versturen :grimacing::sweat_smile:

Voordeel is wel, spaart weer geld, deze dus niet incoming :rofl:

11 likes

Hahaha ook leuk ā€œvintage niet incomingā€ :see_no_evil:

Ik heb mezelf nog eens getrakteerd op een leuke chrono, de wijzerplaat gaf de doorslag:

18 likes

Ja zal ik daar ook even een topic voor maken? :rofl:

4 likes

Nee want ik denk dat ik daar meer kan posten dan hier, hou dan geen tijd meer over :sweat_smile:

2 likes

Ja je hebt gelijk, als ik daar alles moet posten wat ik wel gezien maar niet gekocht heb… :sweat_smile:
Zo bezien valt het nog best mee wat ik allemaal koop, ik koop veel meer niet :innocent:

6 likes

:joy:

Maar eigenlijk ook een topic waard…

2 likes

Als jij het onderdeel nummer weet, kijk ik in mijn voorraad.

Heeft @Fate_Amenable_To_Change daar geen connecties. Kan je misschien toch geld gaan uitgeven :grin: :face_with_peeking_eye:

Ik zie waarchtig veel leuk spul voorbij komen :+1:

Dat is er min of meer toch al?! :thinking: Wat had je willen dragen vandaag? deel X - 3575 van Jesus

Maar leef je uit, een speciale vintage niet gekocht is ook leuk :grin:

Ook ik heb weer gezondigd, Heer vergeef mijn zwakke vlees:

10 likes

Een Serbia. Ik zie een vreemd patroon hier :crazy_face:

Mooie Conway! Daar zou zomaar even een hele nette wijzerplaat kunnen onder zitten :ok_hand:t2:

2 likes

Waar, Waar, Waar, Waar, :crazy_face:

Het is het glas 310W34GN00, oa voor de 6308-8030. Heb het inmiddels zelf trachten de polijsten, met redelijk resultaat :slight_smile:

1 like

Ik zit nog onder de spatters polijstmiddel🤭 het glas is weer helder, al zijn de grootste krasjes niet verdwenen, daarvoor moet ik het waarschijnlijk eerst wat grover schuren…

5 likes