Volgens mij zie ik daar onder de balans 51 staan, maar of er nog een 1 voor staat is niet te zien
Meest Raadselachtige Opdruk
Scherp … dom, had ikzelf ook kunnen zien
Onderdelen voor alle projecten. En bandjes. en dan alles wat nog in de verzameling past.
Mooi oudje hoor!
Ja als je gaat optellen wat er qua kosten soms nog bij komt… Vooral bandjes op maat gaat hard
En inderdaad, er past altijd nog wel weer wat bij in de collectie
Je kan ook wat van de hand doen om weer ruimte te maken Wilko ik weet nog een Tissot die veuls te groot is voor jouw pols
Zeker kan Ik wat van de hand doen, gisteren nog een verkocht via het blauwe
Wil je ophouden met deze geestelijke mishandeling van Wilko? Hij heeft het al zo moeilijk met dat hij niks meer kan kopen en dan zeg jij ook nog dat er dingen WEG moeten!
Een set vintage pincetten.
Hopen dat ze er zo goed uitzien als de foto’s doen vermoeden. Die meest linkse lijkt op het exemplaar waarmee @Vintagewatchstuff onlangs het wieltje afpeuterde om wijzerspanning te verbeteren bij een Rado.
Dat is ie inderdaad. Als je veel as 18xx reeksjes gaat doen en nog wat andere as’en dan gaat ie met de regelmaat van de klok van pas komen
Zonet trouwens de consolidatie van t allerlaatste rado pakket aangevraagd. Einde van een tijdperk. Zal sebiet wat pics prtscrnen
we hadden nog 3 rado schildjes en 1 technos schildje tekort voor in de casebacks van de betreffende horloges. Nog een laatste keer de hulplijn Japan aangesproken
technos schildje: check
1 rado schildje check, deze marstron gaat zijn schildje verliezen
Maar we hadden 3 schildjes nodig: geen probleem we vonden 2 goekope horloges voor het schildje, nl deze 2 monte rosa rado’s. Echter bij nader inzien vinden we ze dan toch te mooi om op te offeren voor een schildje. Dus deze week hebben we schildjes uit andere casebacks gehaald. Eruit draaien ging niet, het was slijpen met een dremeltje en dan uren en uren op en neer gaan op een diamantplaat om ze op de gewenste dikte te krijgen. Dat nooit meer. maar goed 2 schildjes in orde, 1 schildje onderweg, dus chek voor de 3 rado schildjes en deze 2 beauty’s gaan hersteld worden
1 rado tekort: check er komt een spacewing mee
En toen, wel ja toen vond vooral ik dat er nog wat bij in het pakje kon, je laat toch geen pakje met maar 5 dingen in versturen als de verzendprijs t zelfde blijft en ook maar 1 keer invoer. Dus dit is er nog aan toegevoegd
supercoole cape horn
een duo cologny’s, de 703 en de 707 en vooral die laatste is vet met zijn black goldstone wijzerplaat. Precies een sterrenhemel en meer zichtbaar dan bij de balboa die we hebben met ook zo een wijzerplaat, die schittert niet zoals deze. Ja en die paarse cologny, is toch ook wel vet
Toen kwam er nog een coole diastar met zwarte plaat met gekke markers voorbijgevlogen, de witte versie daarvan hadden we al, dus deze moest er ook nog bij. Er gaat er hier wel eentje weer uren en uren mogen gaan dremelen om die tungsten kast weer goed te krijgen
En als we dan toch bezig zijn nog een duo purple horse horloges. Eentje met fluted bezel en eentje met markers die een roze kleuring meekregen, supermooi
in dezelfde stijl een golden horse met fluted bezel
en als laatste nog een bull’s eye randegg
Nu kan het pakje afkomen en ja alle zoekopdrachten op de site zijn gewist, idem voor ebay en idem voor MP en 2ieme main en al die andere. Klaar is klaar en stieken heel blij met dit allerlaatste pakje. T heeft een jaar of 3 geduurd om definitief te kunnen zeggen “t is klaar” wel nu is het klaar. In de schuifjes ligt ook nog wel eea voor als dit pakketje klaar is en daarna zien we wel.
Hier gaan we ons plezier wel aan hebben want zijn allemaal junk horloges die niet lopen en ook nog esthetische / wijzerplaat / kast issues hebben. Maar als ze klaar zullen zijn, gaan het beauty’s zijn
Rado we love Rado
Ik kijk nu al uit alle voor- & na foto’s, incl. details van ieder proces.
Dat is wel een echte leukerd hoor! Voor rado verzamelden we longines, hebben we er ook een kletske van
Veel plezier er mee!!!
Toch weer wat moois onderweg!
Vraag ik me af intussen: hoe zitten die überhaupt vast? Gewoon ingeperst of…? Ik denk dat ik ook nog een paar schildloze Rados liggen heb
Gewoon verlijmd. Daarom gaan ze ook vaak verloren, lijm hardt uit en verliest verlijmingskracht en zeker als je ze in de ultrason steekt.