Een Doxa rechthoek met een hele mooie plaat die ik hopelijk proper krijg⦠en dan een glas vinden⦠en kijken of het nog werkend kan gemaakt worden⦠en de kast kan een makeover gebruikenā¦
ja die ziet er toch niet uit. Glas bekrast, kast bekrast, band niet origineel en ik ken geen drol van quartz uurwerken, dat is een eeuwigheid geleden dat ik die nog deed. en dat ding kostte 18 euro, dus schildje pakkken
die 3 die ik nog moest zijn al weggewerkt, dus t lijstje is nu beperkt tot wat er in het pakje zit en dan komt wat er in de schuifjes zit. Wat in het pakje zit daar ben ik ook op een week mee klaar hoor, als ik niet van alles fotoās neem. Neem ik van alles fotoās dan 2 weken
Joh ik ben het echt zat en wat in de schuifjes zit is ook niet min. 20 jaar verzamelen doen zo een schuifjes met āooit nog eens naar kijkenā wel echt uitpuilen. Einde van t jaar wil ik het klaar hebben. de gezondheid werkt hier niet echt mee, dus afronden en dan gewoon als ik eens iets vind op de rommelmarkt dat leuk is dan nemen we dat mee. Uiteindelijk is dat nog het leukste de dingen die je onverwacht op de rommelmarkt vindt. Als je op internet kijkt vind je alles wat je zoekt als je maar betaalt, die tijd is hier echt voorbij. Gewoon de rommelmarkt zoals het begonnen is 20 jaar geleden en niets anders meer.
Ik weet niet goed waarom hier zo weinig tot niets te vinden is op vlak van rommelmarkten. Het land zelf is nochtans hard ingesteld op hergebruik en herstellen. Ik zal mevrouw eens op de rooster moeten leggen voor insider informatie.
Ik hou me aanbevolen voor het uurwerkje . Maar zo is het: je kan niet alles oplappen. Ik ben nu ook alles aan het vastleggen en sorteren. Gaat dus ook een en ander de kliko in.
Hey leuk. Heb jij die gekocht. Daar is denk ik wel wat moois van te maken. Zag hem ook, maar mijn lade puilt uit⦠moet echt minder aanschaffen en eerst maar weer eens goed aan de knutsel
Van deze weet ik zeker '76. De eigenaar wist nog heel precies wanneer hij hem gekocht had. Het glas (van glas, niet plexi) moet wel vernieuwd worden. En mooi type glas is het, heel licht bol, met een afgeschuinde rand. Hopelijk is dat nog te vindenā¦