Onderweg uit het noorden van het land, batterijtje moet wel vervangen worden🤞 (Marktplaats vondst)
Seiko 7548-700b uit 1981
Onderweg uit het noorden van het land, batterijtje moet wel vervangen worden🤞 (Marktplaats vondst)
Seiko 7548-700b uit 1981
42 biedingen, toch de gelukkige winnaar geworden van dit prachtige horloge.
Het uurwerk moet er aan de voorkant uit
Met originele kroon.
Een mooi patina op de plaat, het is gemaakt ergens in de 40 of vijftiger jaren.
Het leren bandje vind ik niets, voor Benrus wordt een mooi bruin leren bandje van krokodillenhuid besteld.
En het wordt opgewacht door zijn knappe broer Benrus de 1ste.
Liggen ze gezellig naast elkaar in de box.
Ik denk eerder dat de kast het glas op zn plek houdt? En je de hele binnenkast incl glas eruit kan drukken?
En ik ben ook weer eens in de “Vinted-val” getrapt:
Als je de foto vergroot zie je dat er gewoon met een kraspen in wordt gekrast, dat was vroeger waarschijnlijk doodnormaal. En je hebt gelijk, ik heb me vergist, bij de Benrus de 1ste moet het uurwerk aan de voorkant er uit, ik nam aan dat het bij deze ook het geval was. Jij hebt beter op de details gelet, moet ik ook eens doen voor dat ik iets beweer.
Ach er zijn ergere dingen, was je vanzelf achter gekomen
Voor 2025 stond maar een ding op de verlanglijst, een vroege cal. 20. Nu al incoming.
Maar wat moet ik de rest van het jaar nou kopen dan?
Hey…… is hij naar jou gegaan. Maar goed dat ik de prijs niet heb lopen op te drijven
Nou, dan wordt het rustig, de resterende 11 maanden van 2025 .
Wel een hele mooie, geniet ervan!
Dan was hij het waard geweest. Ik denk dat er ongemerkt wel meer forumleden tegen elkaar zitten te bieden
Uiteindelijke prijs viel me nog alleszins mee.
Dank je. Vrees dat ik me zo lang niet zal kunnen inhouden, komt vast wel weer wat langs wat ik niet kan laten lopen
Wist niet dat dit jouw account is/was Nu dus wel
Ik de jouwe ook niet. Nou moet ik zeggen dat ik vaak ook helemaal niet kijk wie er zit te bieden. Ik knal er een halve dag van tevoren een bod neer en ik zie achteraf wel waar het geëindigd is. Ik beleef geen lol aan dat gestress in die laatste minuut
Ik kan je nog wel helpen, wil nog een PR516 Chrono maar dan alleen voor heeeeel weinig…
Ik zal wel wat low-ball bodjes doen voor je links en rechts
Zéér herkenbaar
Gok genomen. Deze komt mijn kant op. Moet toch een keer de stap zetten
Volgens de verkoper zou het uurwerk zeer netjes zijn maar zou er een probleem zitten in de veer. Ik krijg nog foto’s toegestuurd.
Moet een Landeron 151 kaliber in zitten.
Mooi ding, succes alvast. Stelschroeven van het chronomechaniek laten zitten bij demontage, verder is het geen rocket science
Kan iemand trouwens het kaliber bevestigen? Als ik op 151 zoek lijkt het er wel op, maar vraag me af of het geen andere is. Zie toch kleine verschillen.