Stelletje verslaafden
Klopt, uit Japan inderdaad. “High Grade” was volgens mij een Japan-only lijn van Tissot destijds, je ziet ze zelden of nooit buiten Japan. Net als de Adoc lijn die ze daarvoor hadden.
Stelletje verslaafden
Klopt, uit Japan inderdaad. “High Grade” was volgens mij een Japan-only lijn van Tissot destijds, je ziet ze zelden of nooit buiten Japan. Net als de Adoc lijn die ze daarvoor hadden.
Deze komt mijn kant op.
Bij wat vragen stellen over de maten en het soort horloge kreeg ik onderstaande antwoord
Die band is verguld. Ben erg benieuwd naar het horloge zelf. Ziet er nog erg netjes uit.
Geloof er niks van
Is dat bandje gevlochten van haar?
Ik heb werkelijk geen idee, wie weet
Maar mijn gok is iets synthetisch
Ik ben heel benieuwd naar het uurwerk, weer blauwe lagerstenen?
Nee helaas, gewoon rood. Maar wel 21 stuks
Denk overigens wel dat ook hier een aantal daarvan een beetje voor de sier zijn
Mooi hoor!!
Dank je. Inderdaad wel een mooi uurwerk ook. Vrij aparte manier van decoreren trouwens dat ruitjespatroon.
Vanavond een pakket uitgepakt van een lot van zeven, 2 kwarts en 5 mechanisch.
Op het eerste gezicht viel het tegen naderhand nog eens bekeken en de horloges opengemaakt, ik was nieuwsgierig hoe de \Royal er uit zou zien als ik het glas een beetje opknap, en dat viel niet tegen, er zit een 1130 blok in, zo’n joekel, op de timegrapher gelegd en ook dat viel niet tegen, zag er goed uit.
Ik ben nu wel blij met de Royal, wat er in het verleden mee is uitgespookt weet ik niet, de plaat is flink aangepakt, gelukkig is de merknaam behouden gebleven.
Ah jij hebt hem! gister twijfelde ik en zag vanmorgen dat hij weg was. hele mooie aanwinst
O, sorry!
Als je het heel graag wil kun je hem ook wel krijgen hoor.
Het bedrag was 31,94 incl. verzendkosten
Als ik het goed heb zijn deze kastjes iets langer dan de meeste tank- modellen. Dat maakt het een iets beter draagbaar model voor heren, vind ik…
Bas, het is heel goed dat ik soms twijfel en wacht, anders koop ik alles wat ik leuk vind.
Ik hou hem in de gaten en zie hem graag voorbij komen in de sectie Voor → Na.
Kom anders maar eens kijken. Ik woon in Breda!
Dat is niet ver van Zundert! dat moeten we zeker een keer doen.
Deze Waltham wordt verwacht.
Volgens mij werkt de boog boven de kroon als standaard zodat het horloge kan blijven staan.
Er zijn helaas geen foto’s van het uurwerk, dat wordt dus maar afwachten
Dacht voor de moeder van je dochter… ik hou mn mond wel
Niet alles verklappen