Vintage incoming (Deel 2)

14 likes

Zo, leuke vangst M :+1:t2:

1 like

Dankje, Don.
Was op een veiling in Tjechie, daar weten ze ook de prijzen hoor. Ik vind het een mooi horloge, mooie
plaat met een mooie craquelé. Dat heeft wel de doorslag gegeven om het te proberen voor een schapelijke prijs binnen te halen, maar dat viel wel tegen, maar ja, als je eenmaal bezig bent dan geef je ook niet te snel op, hierdoor is het niet goedkoop weggegaan. Omega’s zijn wel waardevolle horloges die ook bij verzamelaars in trek zijn. Ik zie dat op diverse veilingen, Omega’s trekken altijd de aandacht.

1 like

Eens een keer iets anders dan een Ricoh, een Rado

17 likes

Een mooie ook nog :ok_hand:

1 like

En ook deze 7005 komt mijn kant op, niet lopend. Ben benieuwd.

14 likes

Een Titus Calypsomatic 7985, had in de jaren 60 een erg korte productietijd. Compleet origineel en een ongelooflijk mazzel gehad dat ik deze op de kop had getikt voor weinig.

Het ligt nu bij mijn broer in de VS:

28 likes

Mooie vangst hoor! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Bedankt! Echt mazzel mee gehad!!

2 likes

15 likes

13 likes

Nog steeds actief toch ook?

Waar is die kast van gemaakt dat die er zo komt uit te zien? Mooie wijzerplaat

Meeste gevallen van messing, ik ga bij deze eerst het chroom strippen, verkoperen, polijsten dan vernikkelen en verchromen. Ik moet daar nog ervaring in opdoen dus het is een van de eerste kast die daarvoor in aanmerking komt.

1 like

Nog niet eerder gezien, een merk met de naam van mijn moeder. En het blauw van haar ogen.

11 likes

Per toeval een tweede Felsa 415 erbij. Nu geen DreffA, maar een Venus. Deze loopt perfect. Heel de deksel staat vol servicebeurten.

12 likes

Een hoop werk. Veel succes!

Deze komen binnenkort deze kant op, een Ricoh Commander

l

Edit, zie nu pas dat er alarm op de wijzerplaat staat :scream:

19 likes

Gaaf, mechanisch toch? Laat @MeNToR en @basvg maar jaloers worden. :wink:

2 likes

Eerst zien of het een echte alarm is, kan niets over dit model vinden, maar dat zegt niet veel bij Ricoh.

@MeNToR en @basvg zullen niet jaloers zijn, want ik heb behoorlijk diep in de buidel moeten tasten

€24

3 likes