Dikke bak radium maar wat een looks!! Super.
Nee, deze stond hier lokaal bij ons te koop. Benieuwd hoe die er gaat uitzien.
Is dat een fixoflex? Niet gewoon schakels? Wel leuk hoor!
Half om half schakels en flex! nog niet eerder gezien zo
Ach zo! Speciaal!
Niet van mij , zal er eens goed naar kijken als ie er is , je zou zomaar gelijk kunnen hebben, marriage van twee soorten bracelets
Mijn Eska St. Moritz wil maar niet arriveren. Voor de tweede keer is het horloge vlak voor de gemeentegrens retour gestuurd. Ik word er knettergek van. Verzending kon alleen via Chronopost. Ergens in Berkel en Rodenrijs is er een distributiecentrum dat kennelijk niets kan met de Chronopost-streepjescode, terwijl mijn adres en alles op het pakket staan. Hoe moeilijk kan het zijn!? Ik zou er in dit geval geen moeite mee hebben als iemand even belt om te overleggen. âHej luister Cav, wij zijn een stelletje prutsers, maar het pakketje ligt nu klaar bij de receptie, haal hem zelf maar opâ.
Ik ben bijna in staat om het de verkoper en mijzelf niet moeilijker te maken dan het is en de auto aan te trappen voor een middagje Nancy, als het horloge daar opnieuw arriveert. Even de benen van de V8 strekken. De rekening, inclusief lunch en diner, stuur ik dan wel naar Vinted.
Jammer, maar het zit niet bij Vinted, maar bij de vervoerder. Ik heb al een paar keer ellende gehad met DPD. Sterker nog: vaker ellende dan dat het goed ging. Uiteindelijk wel goed gekomen, maar fijn is het niet.
Nancy is een mooie stad! Ik heb er al een paar keer heerlijke weekends gehad.
Maar dat maakt het nog niet oké.
Chronopost is inderdaad soms moeizaam. Bij het afhaalpunt hielden ze laatst vol dat ik een QR code moest hebben, maar die hadden ze niet gestuurd. Het is dat ik het pakketje zag liggenâŠ
Sterkte met het achterhalen. Als je een Frans-sprekende hulp nodig hebt, laat maar wetenâŠ
Dank jullie. Nancy is erg leuk, vrouwlief zegt daarom net: âgaan we nu?â
Gelukkig is de verkoper heel bereidwilligheid om te helpen. Hij probeert nu een oplossing te vinden.
Bedankt voor het aanbod Bas.
Dat hoeft niet. De combinatie van schakels of vast stukje leer met flex werd in Amerika gewoon verkocht. Scroll maar eens door de vintage advertenties op deze pagina:
Wow Bracelet heaven!
Dank je voor het delen, ga dat later eens rustig doorlezen.
Je kan gewoon ook dit soort dingen gaan verzamelen
Dan ben je misschien wel de eerste die dat doet. Een muur met een collectie vintage Kreisler banden en een plafond vol met Hadley. Bij voorkeur NOS.
De hele markt voor mij alleen
Afzichtelijk Ik zou zeggen: typisch schreeuwerig Amerikaans. Maar ieder zijn ding natuurlijk, dus leef je uit @Dutchspur
Ik zie dit al voor me
Een muur met een collectie vintage Kreisler banden en een plafond vol met Hadley.