Vintage incoming (Deel 2)

Zou kunnen, maar is op een foto moeilijk te zien. Alpacca (maillechort) en Zamak vallen meestal ook wat dof uit. De tijd zal het leren :slightly_smiling_face:

1 like

16 likes

Volgens mij heb je een aardige serie Actussen. Dit is ook een schoonheid hoor.

1 like

Ik heb er hard voor moeten bieden maar uiteindelijk de hoogste bieder, een Ricoh

14 likes

Wel gaaf :+1:

1 like

Maar nog niet allemaal…

2 likes

Nu zijn we een uurtje verder, en dit zijn de resultaten tot nu toe.

Aan de haak

Lagonda Goldmatic reparatie horloge

61 biedingen

Hoe dat is verlopen kun je hier zien, ook de prijs en wat er aan gedaan moet worden.
Het komt van dezelfde verkoper waar ik vorige week een partij glaasjes van heb gekocht, dus het kan met GLS Schenker worden verzonden, neem ik aan, en geen 20 euro voor PostNord.

7 likes

Nog twee aan de haak

Beide leuke opknappertjes voor een schappelijk prijsje.
Nu ga ik niet meer terug, er komen er nog honderden aan, maar zo is het mooi geweest voor deze zondag.

Eerst kwam een Lagonda voorbij, flinke maat van 36 mm zonder kroon.
De verkoper is Klockans, de verkoper van de Eterna, dus ik wilde dit wel graag kopen, kan het tegelijk met de Eterna verzonden worden.

Hier kun je de beschrijving en wat het heeft opgebracht lezen.

Toen had ik wel oog voor een Recta, die stond op dat moment op 11 euro is trouwens ook van Klockans, dus ik wacht nog even zodat ik niet onnodig de prijs ga opvoeren, maar net toen ik wilde gaan bieden, schoot de prijs naar in de 50 € , was wel een hele mooie kast maar wel aan de kleine kant 32 mm

Toen kwam deze Certina, die stond ook laag geprijsd, ik kijk even bij de biedingen wie er bezig is en degene die net van me had verloren stond bij dit lot weer bovenaan.
11 € op dat moment nog 8 minuten, 2 minuten voor tijd ga ik hem aftasten, wat zijn de plannen, dus ik maak een maximaal bod van 12.88 € en ga net over die 11 euro heen, dan staat het weer stil en maak mijn maximale bod klaar op 26,88, maar zo hoog kwam het niet, het is voor minder verkocht.

Hoe dat is gegaan en de beschrijving van het horloge kun je hier lezen

Het betreft een Certina oud ding wel leuk om op te knappen, mist een secondewijzer, dat komt wel in orde.

5 likes

Timberland is een mainstream schoenen- en kledingmerk :sweat_smile:

Dus ik vermoed niet veel speciaals binnenin.

De Lagonda had ik in mijn volglijst staan op Tradera en een alarm voor gezet. Helaas gebeurde de kinderen en te late bedtijd terroristen. Misgelopen dus… Gelukkig dat een HF lid hem dan heeft.

1 like

Dat is sympathiek van MeNToR, dan heb ik geluk want nu is het voor een mooie prijs verkocht en anders was het mn neus voorbij gegaan, denk ik. Bij mij gaat het meestal zeer spontaan, ik kijk er naar en denk even er over na en druk op de knop voor ik er erg in heb, niet treuzelen maar snel beslissen, dat is het vaak bij mij.

1 like

Jups, soms is het te goedkoop en leuk om te laten liggen. Niet getreurd, ik heb er zat* :wink:

*Zat is een nietszeggend woord bij een hobby…

4 likes

Die had ik ook in het vizier maar het werd me tenslotte toch wat te gortig!

1 like

Kopen lukt nog steeds véél beter dan verkopen .:grimacing:

16 likes

Je moet je toeleggen op wat je het beste kan Bas :partying_face:

3 likes

Gaaf, mooie.
Hier in de buurt ligt schijnbaar een bijna identieke Club 2000.

1 like

Ik heb mij een hele poos goed kunnen beheersen wat betreft nieuwe aankopen, maar vandaag ben ik toch voor de bijl gegaan bij deze (niet lopende) Enicar 38,5mm diameter met facet geslepen glas.
What’s not to like?

16 likes

En wanneer dan dat ene schaap over de dam is, dan weet je het wel… :crazy_face:

Een atypische Vostok komt er nu ook bij :grimacing:

11 likes

Ik zal het mijn lieve echtgenote ook eens zo presenteren! Goed idee!:wink:

3 likes

Jaja…
Nou, ik heb ook een Enicar gekocht, maar die is al beloofd aan Ferry. Die komt nog wel eens voorbij…

2 likes