Vintage incoming (Deel 2)

Zou kunnen, maar is op een foto moeilijk te zien. Alpacca (maillechort) en Zamak vallen meestal ook wat dof uit. De tijd zal het leren :slightly_smiling_face:

1 like

17 likes

Volgens mij heb je een aardige serie Actussen. Dit is ook een schoonheid hoor.

1 like

Ik heb er hard voor moeten bieden maar uiteindelijk de hoogste bieder, een Ricoh

15 likes

Wel gaaf :+1:

1 like

Maar nog niet allemaal…

2 likes

Timberland is een mainstream schoenen- en kledingmerk :sweat_smile:

Dus ik vermoed niet veel speciaals binnenin.

De Lagonda had ik in mijn volglijst staan op Tradera en een alarm voor gezet. Helaas gebeurde de kinderen en te late bedtijd terroristen. Misgelopen dus… Gelukkig dat een HF lid hem dan heeft.

1 like

Jups, soms is het te goedkoop en leuk om te laten liggen. Niet getreurd, ik heb er zat* :wink:

*Zat is een nietszeggend woord bij een hobby…

4 likes

Die had ik ook in het vizier maar het werd me tenslotte toch wat te gortig!

1 like

Kopen lukt nog steeds véél beter dan verkopen .:grimacing:

20 likes

Je moet je toeleggen op wat je het beste kan Bas :partying_face:

5 likes

Gaaf, mooie.
Hier in de buurt ligt schijnbaar een bijna identieke Club 2000.

1 like

Ik heb mij een hele poos goed kunnen beheersen wat betreft nieuwe aankopen, maar vandaag ben ik toch voor de bijl gegaan bij deze (niet lopende) Enicar 38,5mm diameter met facet geslepen glas.
What’s not to like?

19 likes

En wanneer dan dat ene schaap over de dam is, dan weet je het wel… :crazy_face:

Een atypische Vostok komt er nu ook bij :grimacing:

17 likes

Ik zal het mijn lieve echtgenote ook eens zo presenteren! Goed idee!:wink:

3 likes

Jaja…
Nou, ik heb ook een Enicar gekocht, maar die is al beloofd aan Ferry. Die komt nog wel eens voorbij…

2 likes

De schade op de bezel? :face_with_peeking_eye: Mooie hoor Boris :ok_hand: Mocht je nog onderdelen nodig hebben: ik heb wel eea denk ik.

1 like

Ja daar lijkt wel een putje te zitten.
We gaan het zien. Voor de prijs kon ik m toch niet laten liggen :grinning:

Zodra ik weet wat eraan scheelt, dan meld ik me! Bedankt alvast!

1 like

Het ziet er naar uit dat er nog een visser bijkomt in de kleine vijver van Eterna onderdelen :face_with_peeking_eye: :sweat_smile:

Prijs viel goed mee. Kan alleen maar hopen dat er niet veel meer aan kapot is dan al aangegeven (opwindstift). We zullen het merken. :v:

20 likes