Mooie!! Opel Astra🤪
Leuk hoor, helemaal niet gezien
Zo he … Deze site is er niet beter op geworden. Wil nog iets toevoegen na een uur, kan niet meer, en kan niet terug? Affijn, per ongeluk bericht verwijderd, kak!
Ik ga het verhaal maar niet helemaal opnieuw opzetten.
Kortom, deze stond maanden op MP ( “SEIKO CRONOMETER 5026-7090 MADE INJAPAN” ), werd niet verkocht (tot mn verbazing), waarna tot mn verassing mijn bod (van maanden geleden) werd geaccepteerd.
Originele band (zeldzaam) en in erg goede staat, maar met bekende date/day set issue.
De zeldzame Seiko 5626-7090 chronometer (ipv KS) :
Ik denk, als ik niets meer koop bij Buyee, dat ze bijna failliet gaan…
Zal eens navragen, hoe de financiële status daar nu is, want mijn laatste aankoop is alweer een week geleden…
Dat is een mooie! Veel plezier ermee!
Knutsel project voor mezelf
Penankertje, lijkt me.
@basvg tipte mij deze Royce. Na overleg is het horloge nu onderweg naar hem, om hem weer werkend te maken. Erg leuk!
Bedankt Bas, dit zijn leuke dingen dankzij Hf!

Nu is de stand Royce vs Eska 3-2, dus mag ik nog wel een Eska erbij zoeken van mezelf.
Kijk je uit dat de balans niet omslaat? Aan de andere kant blijf je dan wel lekker bezig
Leuke Royce!!
Heb afgelopen nacht een hele slechte nacht gehad. Vreselijk druk op het werk (al een paar weken) en afgelopen week veel te veel afspraken gehad (waar ik niet onderuit kon). Heb de klok van 04:00 nog gezien en was om 06:30 al weer wakker
Tja…….toen was het vlees zwak en zat ik op Vinted te neuzen……
Vanuit Spanje twee horloges gekocht.
De Aladdin is werkend. De Duward niet.
Bij Microlisk is Aladdin bekend. En vond een andere op het WWW
Moet zo rond 1940 zijn.
Kijk je uit voor jezelf? Niemand doet het voor jou hè…
Nog maar eens een zakhorloge
Maar niet zomaar een, deze kon ik niet laten lopen. Zeer vroege Tissot, serienummer 1327. Tissot maakte in de eerste drie jaar na de oprichting ongeveer 3000 horloges, deze dateert dus van pak hem beet een jaar na de oprichting.
Wel helaas een keer door een onverlaat geconverteerd van een hunter naar open face
Die is ook wel héél fraai!
Heel mooi, gefeliciteerd !
Maarre…
Ik denk toch echt dit te lezen, al is het voor mijn slechte ogen lastig
Mooi, nog ouder Kon het niet goed zien en verkoper adverteerde hem met dubbel D.
Die aankoop is ook een gokje geweest met van die aardappelfoto’s. Al hoewel @basvg het voor de prijs van een bandje geen gok vind
Als ik de kast van die Aladin bekijk zou het wel eens nikkel kunnen zijn? Wat dof qua kleur.
Wat is dat ook alweer, een hunter, een dichte klep?
Ja klopt, klepje over het glas, moet je dus eerst open doen om de tijd te kunnen zien.
En ook altijd de kroon op 3 uur.
O, bedankt voor de info!