Vast voor weinig gekocht en kreeg ze hogere biedingen … zou hem eens in de gaten blijven houden.
typisch gevalletjes van paar euro meer geboden gekregen.
Deze zijn vandaag binnengekomen.
De Aladin is een penanker en loopt. Weet niet wat daarmee is gebeurd maar er loopt een kras over het gehele uurwerk van de ene naar de andere kant
De Duward loopt niet en heeft zoals ik het nu kan zien een kapotte veer. Balans draait wel vrij.
Beide kunnen wel een nodige opknapbeurt gebruiken. En gezien de geur paft men daar minimaal een pakje per dag weg
Ik denk dat iemand met een schroevendraaier heeft geprobeerd het deksel te openen, toen die loskwam is de schroevendraaier doorgeschoten.
Leuke aanwinsten weer!!
Klinkt erg plausibel.
Eyes wide open! Wow! Grrrrr… Mmmmoooiii!
Nog steeds heel blij met deze Zweedse Adelaar (Örnen), die vanuit een Berkenboom naar mij toe kwam vliegen. Geboren in ca. 1980, nog steeds in vrijwel nieuwstaat. Aangedreven door een ST 97. Dank je wel Arie!
Sinds kort wordt deze Örnen vergezeld van zijn grotere oudere broer:
Geboren in het begin van de jaren '50 van de vorige eeuw, dus vrijwel even oud als ik. Geen vroege vogel dus.
Prachtig gepatineerde wijzerplaat. Gave RVS kast. Aangedreven door het in perfecte staat verkerende iconische A. Schild AS 1130 ‘Wehrmachtswerk’ kaliber. Een van mijn mooiste aanwinsten van de laatste tijd en nu dus de tweede Örnen in de verzameling Zweedse tijdsvogels.
Nu is het wel mooi geweest.
Naar NL komt
Een leuk opknappertje
Dit merk Oris had ik nog niet in de verzameling, wat leuk is dat het een opknappertje is.
Volgens de beschrijving loopt het goed.
Uurwerk is een
Penanker KIF454 met 7 jewels
Voor ons een vraag en voor jou een weet.
Nee hoor ik weet het ook niet😂Nou ja, voor 30 euro…
Dan weet ik het wel! Maar volgens de verkoper moet er een nieuw batterijtje in😂
Nog zo’n dure:
Zal wel Mumbai special zijn
Ik hoop voor je van wel…
Deze is net binnen en zit te twijfelen over de grootte voor mijn dikke linker grilworst.
Wel enorm mooi en compleet met origineel aankoopbewijs van 7 oktober 1965 à 1590 Belgische Franc oftewel 115 Nederlandse guldens naar koeromrekening destijds.
Altijd leuk, zo’ n complete set!
Ter aanvulling van mijn leeg plekje in de doos met niet Japanners… En omdat ik niets meer zou kopen…
Deze Tissot Jumbo…
Leuk te lezen Lex. Wist dat hij bij jou op zijn plek zou zijn