Vintage incoming (Deel 2)

Lijkt wel op het behang bij mijn opa & oma vroeger, die wijzerplaat.

Leuke vondsten allemaal.

2 likes

Als iemand er wat kan van maken zal jij het wel zijn bas!

1 like

Die kan ik ook wel beantwoorden.
Ricoh is een van de 4 grote horlogeproducten van Japan. Zijn ooit begonnen door de overname van Takano door Ricoh.
Geen banden met Seiko, net als Seiko maken ze alles zelf.

3 likes

Ha leuk jij hebt hem gekocht! Ben erg benieuwd :+1:

1 like

Ik ben met de Ricohs nog niet heel lang bezig ,schat op 40 ongeveer…

Hier een beknopte geschiedenis van het merk

4 likes

Dank !

Waren dat zware rokers?:joy:

1 like

Ja, na twee jaar was wit behang alweer bruin. “Gelukkig” was ik Astmapatiënt en rookte niemand als ik er was. :sweat_smile:

1 like

Drie keer is scheepsrecht. De Eska is nu met UPS onderweg, nadat het twee keer door de &€@#'s van DPD vanuit Nederland retour afzender was gestuurd. Dit keer linea recta naar mijn huisadres, vanuit Nancy. Fingers crossed.

4 likes

DPD = Drama Pakket Dienst :wink:

Ik kijk al langer met belangstelling naar vintage Ricoh’s…vind ze vaak erg mooi!

1 like

Top dit. Mooie behulpzame service van de Fransoos. Tot nu toe veel goede ervaringen met Frankrijk en Italië via Vinted.

2 likes

Ja, mijn ervaringen zijn ronduit positief. Dat is voor mij een deel van de pret.

1 like

Dit is een hele mooie Bas! zo’n plaat nog nooit gezien, ik ben benieuwd welk kaliber erin zit.

1 like

juist uitgepakt :yum:

17 likes

Ik kan het je over +/- 3 weken met 100% zekerheid zeggen, deze is ook incoming:

14 likes

Dit is dan echt de laatste voorlopig

14 likes

Ik zeg niks…

7 likes

:rofl: :partying_face:

3 likes

Zelfs het kopen mislukt weleens. Deze verkoper stuurde doodleuk een bericht dat ze toch niet wilde verkopen. Nadat ik al betaald had! Ik kreeg weliswaar mijn geld wel terug, maar fraai is anders🥺

5 likes