Vintage incoming (Deel 2)

Dat zijn de leuke deals :+1:

1 like

Omdat mijn DreffA zich zo alleen voelde. Volgens mij was ik de enige die deze als favoriet gemarkeerd had. :person_shrugging:t3:

18 likes

Die is heel leuk! Mooi merk!

1 like

Onderweg…

met Unitas…

10 likes

Gave plaat!

1 like

Ja zijn ook fijn om aan te werken. Spaans dus jumbo.

1 like

Was wel 25 euro :joy:

1 like

Crowdfunding is dus niet nodig? :wink:

1 like

Nee, en ik ga ook geen aandelen uitgeven😉

Benieuwd naar deze, Seiko 7002-8011…

11 likes

De zondagsvangst van Buyee, Ricoh Dynamic Wide

En deze keer in heel redelijke conditie

Foto’s van verkoper

En voorlopig even de laatste, ga even de tijd nemen om verzameling op orde te brengen

12 likes

Leuk om dat proces te volgen! Waar ligt jouw focus?
Ik ben benieuwd!

2 likes

Ricoh en Ruhla, en nog wat speciale dingen

En misschien zelfs een paar verkopen

2 likes

Heel mooi die Ricoh! Is dat een Japans merk? Voel wel verwantschap met Seiko’s. Qua looks, stijl…
Hoe groot is jouw verzameling?

1 like

Ik had me de vorige keer toch vergist en had een dames horloge gekocht, ik heb nu een heren horloge gekocht.

Dames uitvoering

11 likes

Bore

10 likes

En deze Tissot, de plaat vind ik aantrekkelijk en het het bedrag stond nog laag in de bieding dus weer geprobeerd of het zou lukken voor een schappelijk prijsje, en dat is gelukt.
TISSOT JUBILEUM 35 mm

Deze Tissots zijn samen geveild, gelukkig nog voor een behapbare prijs binnengehaald.
Ik ga proberen ze weer mooi te maken, ik denk wel zoveel mogelijk origineel houden, dus de kast en het glas behandelen, maar het radium op de cijfers en in de wijzers erin laten.

10 likes

Dit kon ik niet laten schieten, je weet maar nooit, plexiglas voor 5 euro
Je zou het maar net nodig hebben, dus ik dacht, neem dit ook maar mee naar huis, dan hebben we tenminste iets en misschien ooit nodig of er iemand anders mee helpen.

Nog wat kroontjes gekocht voor een habbekrats

Toch nog een dames horloge gekocht voor een tientje

Lemania voor de heren is best aan de prijs, een Lemania voor de dames dat zijn weggeef prijzen, misschien kan ik er nog een leuke dame een plezier mee doen, maar dat zal wel niet, is gewoon leuk om erbij te hebben.

12 likes

Atlantic opknappertje

En deze Certina, dat vind ik een leuk horloge. Ik ga proberen er weer iets moois van te maken.

Opknappertje
Certina Blue Ribbon Automatisk

11 likes

Ook Certina, maar wel een heel oude…

Ik ben benieuwd of daar nog wat van te maken valt…

15 likes