Ga ik maar op zoek nog naar een 80 anniversary dan
En hard sparen…
Ga ik maar op zoek nog naar een 80 anniversary dan
En hard sparen…
Dure smaak
Die zijn nogal prijzig zag ik net ook…misschien toch maar een nier verkopen
Met dank aan @basvg voor zijn hulp komt deze Tourist Everlight automaat mijn kant op en dankzij goed zoeken komt er een heel gaaf display voor een schijntje de kant van Bas op. De ene hand wast de ander zeg maar.
Alles werkt behalve het lampje vooralsnog. Wellicht iets voor de DOKA totdat dit is gefixt.
Mooie NA … voor allebei
Mooie set hoor
Net een lotje horloges gescoord (22 horloges totaal), maar het ging me maar om 1 horloge…
En dat is een Seiko 11A Indicator, het eerste automatische horloge van Seiko, dat hun naam mocht dragen. Helaas geen eigen ontwerp uurwerkje, dat kwam later, maar wel zelf gebouwd.
Deze keer werd er een stalen Indicator aangeboden, met een goudkleurige wijzerplaat. Welk type het precies is, dat moet ik nog zien, maar ik ben er al erg blij mee…
Het gaat dus om dit horloge:
De rest van de horloges…
Die Enicar
Leuk duo De onderste nog niet in doublé ?
Bijvangst, zal waarschijnlijk weer de verkoop in gaan. Of verdwijnen in een van de lades tot ik ooit tijd vind om hem op te knappen…
Meer Youngtimer, maar ik plaats hem toch hier. Een Tissot met 7-jewel Eta Quartz. Geliefd bij degenen die hem al dragen, onbekend bij de rest. Mijn tweede én laatste Tissot (afspraak met mezelf).
Leuk ding!